geduld heb je nodig in een relatie.

Ha momenteel ben ik in alles staten. Ik moet m’n verhaal even kwijt. Ik kan het even niet lossen bij m’n vriendin, want momenteel ben ik een beetje boos op haar. Het zit namelijk zo:
Ik heb een liefje, het is vakantie lekker fijn zou je denken, veel tijd om af te spreken. Nuja dat is helemaal niet zo. We gingen dinsdag afspreken, maar dat paste niet voor mij. Woensdag kon hij niet. Donderdagochtend gingen we ook naar het stad samen dat heeft hij op het laatste moment dan weer afgezegt. Dat heb ik hem zonder probleem vergeven en heb hem gisteren dan gevraagd of hij vanavond met mij naar de cinema wou… op dubbeldate met zijn beste maat en mijn beste vriendin. Nja hij zei gisteren dat hij het nog niet wist en pas vandaag ging laten weten. Hij moest het nog vragen aan zijn mammie (nuja ik die dacht dat jongens altijd zoooveeel meer en makkelijker mochten dan meisjes ja swat) Vanmiddag smste zijn beste vriend dat hij niet mocht van zijn ouders. Mijn beste vriendin ging gaan , waar ik superblij mee was. We waren allebei al vol enthousiasme. En als mijn liefje niet kon, zouden we er een fantastische girls@the movie van maken… Jaa mijn liefje mocht dan niet, maar ik geloof het niet echt. z’n excuus is als volgt; Ik mag niet van mijn ma, want morgenvroeg moet ik vroeg weg. Maar wie zal er vannacht om 1 uur nog op zijn. Inderdaad mijn boyfriend. Dat mag dan wel en niet naar de film van 8 kommaan zeg. Nuja dan maar een girls@the movie. Ik ging juist vertrekken, was helemaal klaar had drie uur totaal werk gehad, omdat ik er fijn wou uitzien voor mijn liefje , die pas een halfuur voordien afzegde! En dan zat ik in de auto en smste mijn vriendin dat ze gestraft was en niet mocht. Verdorie. Ik was zoooo boos éh. Ik voel me gwn onzeker. Ik heb het gevoel dat mijn liefje mij niet wou zien en dat maakt me zo nerveus en bang. Want ik zie hem doodgraag. En eigenlijk kan ik niet boos zijn op hem, of op mijn beste vriendin want het zijn schatjes. Maar vanavond hebben ze wel mijn avond verpest. Nuja niet dat dit iemand boeit. Maar ik ben blij dat ik het van me heb kunnen afschrijven (:

Bij deze wil ik zeggen dat ik veel respect heb voor mensen die heel wat geduld moeten hebben met hen liefje! Het is niet altijd even simpel, neenee :cold_sweat:

Dramaqueen :drama:

Jammer dat ze afzeggen, niks aan te doen. Volgende keer beter.
En je vriend wilt je vast wel zien, maar als je het druk hebt zeg je dingen nou eenmaal vaak af.

En geduld is als je je vriend 1, hooguit 2x per maand zien en soms een hele maand niet.

Wat je zelf al aangeeft, is dat JIJ elke x aan hem vraagt wat leuks te doen, het komt allemaal van JOU kant… Ongetwijfeld zal hij ook wel vragen om wat te gaan doen, maar laat het is van zijn kant komen… Maar dan ook niet gelijk bitchy tegen hem doen maar gewoon beetje af wachten want het moet ook van zijn kant komen. En trouwens… ik vind wel raar dat ze allemaal ineens niet mochten maar je zegt dat het schatjes zijn dus dat zal wel goed zitten. Maar wat je vriendin betreft… jaa kijk je vriend zelf heeft je al heel de week afgezegd en je vriendin deze avond, oke je avond is verpest… Maar maak er een leuke avond voor je zelf van, ga lekker in bad, gezichtsmaskertje, haarmasker, kijk een filmpje.
hoop dat je er wat aan hebt… Succes !

Ik snap je frustratie. Misschien kan je morgen of overmorgne nog met je vriendje afspreken?

ja je hebt gelijk. bedankt

o mijn god.
Ik had dan om kwart voor 8 een sms gekregen van hem.
maar ik zie het nu pas, omdat ik mijn gsm boos aan de kant had gesmeten na dat mijn vriendin zei dat ze gestraft was.
en in die sms staat er: Hey schat, kga der toch gerakn. ben toch buiten geraakt x
ooo nu zou ik mezelf wel zou kunnen vermoorden!
agrrrr :frowning_face: wat ben ik een dramaqueen.
maar toch bedankt voor jullie hulp
ik zal het wel uitleggen aan mijn liefje

Ik denk dat je gewoon eens hem een onverwachts bezoekje moet geven
als het dan kut wordt, dan weet je wat je hebt aan je relatie en dat kan geen geduld meer oplossen vrees ik…

:slightly_smiling_face: hee ja dat is wel een goed idee.
maarja hij kon nu toch weg, maar ik was te koppig om zijn sms te lezen.
en ja eigenlijk is het ook wel mijn eigen schuld een beetje.

Hij was dus nog in de cinema en antwoorde dan nie mr op mijn sms’n.
Ik dacht dat hij kwaad was opme. & wou hem absoluut zien, dus heb ik heel lief aan mijn mutie gevraagd of ze mij naar de cinema wou voeren. Ik heb haar alles verteld, dat ik nog nooit zo verliefd ben geweest. & dat ik er voor zou gaan.
Mijn moeder zei dat ik niet te hard van stapel moest lopen, maar dat ze me wel begreep. Ik heb toen gewacht tot zijn film gedaan was. Hij had me helemaal niet in de cinema verwacht. Hij kwam net uit de cinema zaal draaide zich om en zag mij daar staan aan de deur. Hij keek heel verbaast. Toen kwam hij naar me toe en begon hij me te kussen en te knuffelen & toen zei ik : ik zie je echt graag. hij : ik jou ook mijn schat. en al die massa rond ons : ooo hoe lief :flushed: en zijn beste maat stond daar ook (hij had zijn maat gevonden inde cinema en hij was mee met die ouders van zijn maat) toen zijn we naar buiten gegaan, omdat ik door moest, want mijn mama zat inde auto op me te wachten. Het regende heel hard. En toen hebben we nog staan kussen in de regen. (ik dacht er zelf niet aan dat mijn haar zou gaan krullen van die kutregen!) en toen zei hij dag schatje, we gaan nog heel vlug afspreken , beloofd kusjekusjekusjekusje :grinning: oo het was mijn eigen romantische film.
Die avond vergeet ik nooit. Ik ben stapelverliefd op hem!

Omfg heb dat ook meegemaakt met me ex.

Had ik met hem afgesproke kwam die niet, en was het later ‘sorry schatje maar lag te slapen heb al 4 dagen niet geslapen sorry’ ja duh moet je niet zoveel snuiven lul…

ik zou hier dus ook super boos om worden!
maar gelukkig is het goed gekomen, al moet je hem niet iedere keer zo makkelijk vergeten want dan denkt hij dat hij alles kan flikken.
en geduld hebben in een relatie en dat blijft zo haha
ik heb nu ander half jaar met mijn vriend en ik moet af en toe nog steeds tot 10 tellen om niet super boos te worden.