gedragswisselingen...

Ik zit in de tweede van de middelbare, ik heb echt een leuke klas waar niemand echt wordt gepest en je bevriend bent met elkaar. Alleen de jongens (bepaalde) hebben soms last van die stemmingswisseling nou eerder gedragswisselingen waarvan ze naar heel lief, begripvol naar heel afstandelijk en gemeen gaan. Dus je weet dat ze wel heel aardig zijn(kunnen) maar dan gaan ze opeens een week lang allemaal opmerkingen maken en je voor lul zetten dus dan moet je echt oppassen voor wat je doet of wat je zegt of ze zetten je voor lul. Het is zooo irritant ja het is snel weer over meestal maar wat moet ik doen hoe moet ik reageren? soms zeggen ze dat ik dingen doe die ik helemaal niet doe en dan geloven die domme mensen het… :dry:

Probeer het toch maar een beetje te negeren. Zo zijn jongens van die leeftijd nu eenmaal…

Heb ik ook op mijn werk! Ik doe normaal tegen die mensen, maar ik zorg ervoor dar ik er niet mee optrek omdat ze me over een tijdje ineens weer niet mogen lol. Zorg dat je met leuke mensen optrekt en probeer het inderdaad te negeren

Als ik ze negeer gaan ze zeggen zozo arrogant… en dan zeggen ze dat weer tegen een paar andere jongens van de klas ;o

als jongens rot opmerkingen over mij maken of opeens raar doen reageer ik altijd extreem sarcastisch zoals: ja man. stopt daarna bij mij meteen