Gedragen kleding inruilen

Heee
Ik had een keer ergens gelezen, dat jongeren wel eens
een outfit kopen, een avond dragen en na het uitgaan inruilen?
je laat het kaartje dan gewoon zitten.
Wat vinden jullie hier nou van?
eigenlijk is het gratis lenen…

gatver, na er een hele avond in gezweet te hebben? Yuck.
Nouja, ik vind t dus maar niets :’)

Ik had het ook gehoord. Maar niet alleen jongeren.

dat kan toxh niet?
dat ruiken de verkoopsters toch?

wel vreemd!:open_mouth:

ik werk in een kleding winkel… en wij ruiken altijd aan een kledingstuk als het terug komt, en je ziet vaak ook wel als het gedragen is…
als wij vermoeden dat het gedragen is geven we geen geld terug, maar mag je wat anders uitzoeken voor dat bedrag, aangezien we het natuurlijk niet zeker kunnen bewijzen als t kaartje er nog aan zit…
maar ik vind het iig asociaal als je dat doet

ghehe, lekker baantje heb je dan :grinning_face_with_smiling_eyes:

nee
want als ik iets aandoe naar iets, moet het al zo mooi zijn, wil ik er zoveel moeite voor doen.
en als iets heel mooi is, wil ik het hebben en aangezien ik nooit geldnood heb, is kopen een betere optie voor me :drooling_face:

nou 1 keer per dag aan een kledingstuk ruiken is niet wat mijn baan inhoud hoor :stuck_out_tongue:

hahaah neee idd!

Ik vind het asociaal en goedkoop.
Alsof je niet genoeg geld hebt om het gewoon te houden,
en aso om het terug te brengen zodat, waarschijnlijk, iemand anders jouw vieze shirtje gaat dragen.
(Ik was namelijk niet eerst m’n kleding die ik net heb gekocht… Sommige doen dat wel namelijk ^^)

En trouwens, gratis lenen is beetje dubbelop ^^
Want lenen is altijd gratis, anders is het huren :stuck_out_tongue:

Mja, ik moet altijd weer even bijdehand doen :cold_sweat:

Inderdaad asociaal en goedkoop.
Als je het shirtje zo leuk vindt, koop het dan! Ga er niet de hele avond in rond paraderen en hopen dat het kaartje er niet perongelijk uit valt om het vervolgens terug te brengen.
Vreselijk

Ik zou de hele tijd lopen stressen dat niemand het opvalt. Dat zou wel een lekkere blunder zijn.
En het kietelt ook nog, aangezien je hem IN je shirt stopt…