gedrag tegen over ouders van vriendje

hoi,
ik zit een beetje ergens mee, mijn vriendje en ik hebben nu al een jaar dus ik kom best vaak bij zijn ouders (:
soms zitten we ook gezellig te kletsen enz en zijn vader maakt altijd flauwe grapjes maar die moeder zegt ook wel gewoon van alles tegen mij.
zo zei ze vandaag toen die vader wilde eten:
‘‘ja maar ik kan er niet bij want Noa staat in de weg, Noa staat altijd in de weg, het is altijd Noa`s schuld’’ maar twas gwn een grapje!
maar de laatste tijd ga ik dus wel gewoon op die manier met die ouders om.
nu zei de vader van mn vriendje tegen mn vriendje toen hij mij naar huis wilde brengen: ga je Noa naar huis brengen of de hond voor je vader uitlaten?
toen zei ik: hij gaat mij lekker naar huis brengen en niet de hond voor jou uitlaten =D
toen dacht ik later meteen: is dit niet te brutaal, het zijn natuurlijk niet mijn eigen ouders maarja het is natuurlijk wel fijn als je chill met elkaar kan omgaan. toen zei die moeder tegen het bezoek:
‘’ hoe langer Noa hier is, hoe brutaler ze wordt.’’
toen zei die vader tegen het bezoek:
‘‘ze hebben nu een jaar en ze gaat helemaal los!’’
ik weet dus niet of ze het gwn oke vinden dat ik op die manier met ze om ga of dat ze mij echt te brutaal vinden. ik vind het het heel moeilijk om te weten tot hoe ver ik kan gaan omdat ik wel gwn contact met ze wil omdat ik wil het vriendinnetje ben maar ik wil niet dat ze het te vinden. Maarja, ze doen het zelf eigenlijk ook…
maar aan de andere kant, ik ben het kind!
aaa, ik word er gek van, geef ff jullie mening!!!
misschien voel ik me dan beter want ik zit hier echt ff te stressen…
xxxxxx

aan hun reacties, denk ik dat ze het juist leuk vinden!
ben wel bietje jaloers op je, zou willen dat k zulke leuke schoon ouders had ( ze klinken leuk tenminste):stuck_out_tongue:

Hihi…ik zat ook in die situatie!
maar geloof mij, die ouders zijn dol op je…
anders had het al van geen kanten geklopt!
Ik doe ook gewoon lekker gek met mijn ‘schoonouders’…
(heb bijna 2 jaar =))
don’t worry girl!

vraag je vriendje na?

ze zijn ook leuk alleen ik mag ook bijv niet blijven slapen van die moeder zonder een reden dus dat is wel jammer :frowning_face: maar ze zeiden wel laatst tegen mn vriendje dat ze me heel grappig vonden dus ik denk opzich wel dat t oke zit maar julie vinden dat grapje met die hond niet te ofz toch?

maak je geen zorgen joh ^^ ik denk niet dat ze dat meenden hoor

hoe gaan jullie dan om met je schoonouders? gewoon beniewd?

up

Nou meid, ik denk dat ze je juist hartstikke oke vinden! Wees BLIJ dat je zo om kan gaan!
Mijn ‘schoonouders’ zijn een beetje stug…mja ik heb ook pas een maand ofzo. En zijn moeder is ook heel streng…Niet naar mij toe, maar zij tonen geen intresse ! ( misschien daar ook tips voor ? xD )

Je hoeft je iig geen zorgen te maken!
En dat van die hond uit laten, … de meeste vaders vinden dat prachtig als 'n meisje beetje brutaal durft te doen! :wink:

ik had in t begin ook helemaal geen band met ze hoor…
maar gewoon wat vaker blijven eten of beneden even wat drinken of zelf gewoon eens wat tegen die ouders zeggen of misschien is er eentje bijna jarig, neem je een cadeautje mee… dan heb je vast punten gemaakt!!
en verder… tkomt wel, vooral de moeders zijn een beetje van: omg, mijn kleine jongen…blabla maar dat trekt wel bij.

Haha ja! Inderdaad!
Ik denk dat die moeder een hekel aan me heeft ofzo, omdat uit de andere kant van nederland kom( Bij amsterdam ) … en ik woon nu in Overijssel, en praat dus heul anders! Haha, maar dat denk ik eerlijk gezegt ook weer niet!
Maar Mn vriendje is zelf binnenkort Jarig… en ik heb dus nog maar heeel kort en ik heb ook nog eens geeeen idee wát ik moet geven! DRAMA! hahahaha,
beetje dom dit. Jij begon dit topic, en nou doen we alsof ik degene ben met het probleem ahahhaa

ik had ook een maand toen mn vriendje jarig was…
ik nam hem meeuiteten:) en had zelf boxers gepimpt =D

en ze heeft vast geen hekel aan je omdat je anders praat maar gewoon omdat t dr kleine jongen is die groot aan t worden is(vinden moeders moeilijk!)

up

haha nou fijn toch, ik weet wel zeker dat het brutaler worden niet negatief bedoeld is ofzo, xd.
mijn schoonouders zijn echt veel van de ‘grapjes’ pijnlijke opmerkingen, en druk doen enzo. zijn zus (22) trouwens ook. hij zei al tegen me, als je misschien niet goed tegen die opmerkingen kan, je moet het gewoon negeren, ze bedoelen het nooit serieus.
zijn zus blijft altijd aan één stuk door ratelen als ze thuis is, en de rest praat gezellig mee weetjewel. maarja ik ben van mezelf al best wel stil, ik praat wel mee! maar gewoon niet op de manier zoals hun dat doen… hoor ik achteraf van hem dat zijn ouders me maar een verlegen meisje vinden en dat ik weinig eet. haha
maarja dat veranderd allemaal nog wel denkik/hoopik
heb dr maar gelijk een te-lang verhaal van gemaakt

Ja dat heb ik ook, de vader van mijn vriend is ook zo van de flauwe grapjes, maar als je een ding verkeerd zegt kan ie heel lullig gaan reageren dus ik zeg gewoon niks omdat ik niet weet hoe hij het op zal vatten. Hij is namelijk heel vaak boos enzo (en ook heeel vaak dronken…).

Ik denk dat als ze het erg zouden hebben gevonden, er wel een pijnlijke stilte zou zijn gevallen, en ze je een paar dodende blikken toegestuurd. Dus het valt vast wel mee :slightly_smiling_face:

meis, het zit wel goed met je schoonouders!! gewoon jezelf ontspanner en laten gaan:) komt goed!! mijn schoonfamilie is echt te chill(L)

one big happy family incl me XD

Dat is bij mij precies hetzelfde ^^
Ze vinden ook dat ik weinig eet x) En ze hebben nooit gezegd ofzo dat ze me verlegen vinden, maar ik weet zelf ook wel dat ik heel stil ben. Ik hoop dat daar nog verandering in komt en dat ik over een poosje gewoon leuk mee kan praten, ipv d’r een beetje bijzitten.

tjeee, was bof jij met hun zeg…
ik wou dat mijn ‘‘schoon familie’’ zo was!! mijne zijn echt vreselijk.
ze katten iedereen en alles af, inclusief hun eigen kinderen, noemen mij slet trut en huppelkut etcetc.

maar ontopic:
Het is gewoon speels niet brutaal ofzo, wel een beetje, maar dat kan je bijv weglaten door inplaats van jouw U te zeggen ofzo ;’)