Mijn vriend heeft de laatste tijd veel gedonder thuis, op werk en met school( hij probeert opnieuw naar school te gaan) ik wil hem helpen, maar hij wil vaker rust hebben dus ik wou hem meer tijd gunnen. Sinds gisteren heeft hij het uit gemaakt omdat ik wou omgaan met vrienden van ons en hij wou ook met hun omgaan, maar hij wou mij ff niet zien omdat hij chaggerijnig was die dag want hij had gekloot gehad ofzo. Daarna hebben we een discussie gehad dat hij vond dat ik maar heen moest gaan en dat hij alles moest afzeggen en dat hij er net zoveel zin in had, hij praatte mij dus een schuldgevoel aan! daarna 10 min later heb ik toch besloten dat hij beter heen kon gaan en dat ik thuis zou zitten. Op dat moment heeft hij het uitgemaakt, ik weet niet waarom?! Weet iemand wat ik nu kan doen? ik wil hem graag terug en ik was bereid om te veranderen dus hem meer tijd te geven.
What the fuck?
Ik zou een jongen die mij niet wilt zien en boos wordt als ik dan naar mijn vrienden ga nooit terug nemen :’) . Als ik niet naar mijn vriend ga dan ga ik toch naar mijn vrienden? Wat moet ik anders doen voor eeuwig thuis zitten?
Heel raar dat jij gewoon niet mee mag wanneer hij afspreekt met jullie vrienden.
Astjeblieft help me, ik zit er helemaal doorheen en ik weet niet wat ik moet doen
Hahaha klopt beetje raar! maar ik snap hem wel aan de ene kant want door dat gekloot was hij nogal chagerijnig, en volgens mij had ik hem nog chagerijniger gemaakt en dat hij het daardoor uit heeft gemaakt. Die vrienden zijn nog wel even bij mij gekomen, om me te troosten en toen heeft me beste vriendin hem en de rest van de groep mee naar haar huis genomen. Hij zat de hele tijd stil op een stoeltje. Ik snap er niks van! Ik weet nog wel dat hij van me houd
Als hij echt van je houdt komt hij zelf wel weer terug. Ik snap echt niet dat jij er moeite voor wilt doen. Maar goed dat is mijn mening
Ja dat is het probleem, ik weet niet of hij nog wil! Ik wil hem echt terug!
Dan vraag je het aan hem?
Ik denk dat hij even tijd voor zichzelf en ontspanning nodig heeft. Dus ik zou hem even laten. Ik dènk ook dat hij vanzelf weer bij je terug komt en dan zou ik eens even goed met hem praten waarom hij het om zo’n vage reden uitmaakt. Jij bent er toch ook voor hem als het een keer niet oke is?
[b]beetje raar dat hij zo fel reageert en jou ECHT niet mee wilt.
zou jij hem afleiden dan ofzo?
ik snap het niet helemaal.
neem een break of maak het uit, ik denk niet dat het handig is als je nu de hele tijd contact met hem gaat zoeken, hij heeft jou een schuldgevoel in gepraat, laat hem maar weer contact zoeken,
als hij echt van je houdt, komt hij wel weer terug
goodluck!
Greetz[/b]
Ik snap hem wel.
Als ik me rot zou voelen en het de laatste tijd niet zo lekker zou gaan zou ik ook wel een keer met m’n vrienden af willen spreken zonder m’n vriendinnetje erbij. Waarom kun je hem niet een keer alleen met zijn vrienden laten? Het gaat toch niet goed met 'm.
Het is niet alsof hij je verbied met ze om te gaan.
Ik heb hem die avond toch ook gegund! Ik wou hem ook een plezierige avond geven! Zodat hij ff alles van zich af kon zetten, ik wil hem echt niet verliezen enzo hij betekent alles voor me, ik laat hem nu ook ff met rust! Ik wil gewoon dat het goef komt tussen ons! Onze vrienden snapen het ook niet wat hij deed
Ik ben ook bang, dat hij niet meer wil omdat hij het niet meer aankan ofzo?
Weet iemand mij te helpen, of tips te geven?
dude, hij kan het gewoon niet even zo 123 uitmaken als ie chagerijnig is. hij kan je ook niet verbieden om naar je vrienden toe te gaan.
ik denk dat ie t je waard is.
+1
Je loopt achter hem aan, hij is het niet waard hoor. Als jullie vrienden hebben en hij houd ook gwn van je dan vind hij het toch leuk als jij er ook bij bent? Omdat hij toevallig een keer chagerijnig is gaat hij het zomaar uitmaken? Dat moet je niet pikken hoor meid, een jongen kan je niet aan en uit zetten wanneer het hem uitkomt. Pech voor hem, neem hem niet terug