Hoi allemaal,
Over iets meer dan een week ga ik met een vriendin voor 9 dagen naar Spanje. Het heeft heel lang geduurd voordat we eindelijk wat hadden geboekt, maar nu gaan we eindelijk toch! Vandaag hadden we een dagje waarin we gingen plannen wat we zouden gaan doen die paar dagen. Ik kwam erachter dat we alleen handbagage konden meenemen. En met je handbagage mag je alleen maar vloeistoffen meenemen in verpakkingen van 100mL. En er is ook een limiet, het mogen er namelijk maar 10 zijn. En daarnaast komt ook nog eens erbij dat ik geen kleine koffer heb. Dus die zou ik nieuw moeten kopen. Ik zei toen dat ik denk dat ik gewoon ga betalen voor een koffer die in het ruim mag. Je kon dit namelijk via de site regelen. Die vriendin werd gelijk wat chagrijniger. Ze zei dat ik het zelf maar moet regelen. En dat we dan moeten staan wachten op een koffer. Dat dat erg lang duurt etc. En dat zij het weet aangezien ze verre vluchten heeft genomen. Ik zelf heb hier ook ervaring mee en vond het altijd erg meevallen. Ze wil dus eigenlijk niet dat ik een koffer meeneem, vanwege het wachten. Wat doen jullie voor een kleine vakantie? nemen jullie een grote koffer mee, of een kleine die mee kan als handbagage?
Ik hoor het graag…