Heey!
Mijn vriend en ik zijn net een jaar samen en we zouden daarvoor samen wat leuks doen willen doen en dan dat ik erna bij hem blijf slapen.
(Ik ben trouwens 18 en hij is 24)
Mijn vader is wat minder blij met dit idee, hij vindt me er veelste jong voor en omdat we uit een Indonesisch gezin komen is het een beetje not-done.
En mijn vriend begint het zat te worden dat ik niet bij hem kan slapen en heeft laatst ook gezegd dat hij dan deze relatie niet veel langer meer kan volhouden.
Dit komt dan natuurlijk als best wel een shock op je af dat het om die reden zo eens uit zou kunnen gaan, vooral als het voor de rest allemaal goed gaat en het altijd heel gezellig is.
Maar aan de andere kant snap ik mijn vader ook, dat hij nou eenmaal zuinig op mij is en dat uberhaupt doordeweeks bij elkaar slapen gewoon niet goed is voor mijn school, vooral dit jaar niet aangezien dit mijn eindexamenjaar is.
Ik heb het nu ver van te voren aan mijn vader gevraagd of ik in de vakanties bij hem mag slapen en mijn vader zou erover nadenken.
Maar het punt nu is dat ik zo’n beetje in een hoekje word gedreven door zowel mijn vriend als mijn vader.
En op één of andere manier ben ik nu ook aan het twijfelen of ik door zou moeten gaan met deze vriend…
Ik weet niet meer wat ik moet doen, help?