Gediscrimineerd help!

haai…

ik ben een meisje van 14 en ik mijn moeder is pools. dus ik ben half. in de klas word ik door een paar mensen (en daarachter meelopers) gediscrimineerd.

ff een voorbeeld… het is binnenkort weer sportdag en ik zit met een meisje die me discrimineert in het voetbalteam. zij vroeg aan mij of ik naar bouncebal wilde gaan omdat ze me slecht vind en omdat ze haar vriendin (die ook niet zo geweldig in voetbal is) in het team wil hebben ik zei nee en wat krijg ik naar met toegeworpen? kk pool, kut pool, schoonmaker…

het begint met gewoon te irriteren en in de klas zegt ze dat ook. ik weet nooit echt wat ik dan moet zeggen dus dan zeg ik maar gewoon niks…
een zo’n meeloper die geloof ik verliefd op haar is vroeg vandaag aan mij Mag ik je pool noemen? . en dan zo’'n stomme lach erbij en dat meisje weer ‘grapjes’ maken over polen. hoe dom ze wel niet zijn, terwijl ze zel f niet zo sterk is op school (3, 4, 2, zijn haar normale cijfers)

help ik wil der echt slaan maar ja… !!

sorry voor de lange tekst

Ga naar je mentor met dit verhaal.

dit is echt niet leuk voor je ;s hopelijk stopt het x

Gewoon negeren

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=Betsey link=topic=195169.msg8020147#msg8020147 date=1306425409]
Ga naar je mentor met dit verhaal.[/quote

Dan gaat iedereen zeggen dat ik stom ben en dat ik het ga zeggen tegen de mentor bla bla klikken enzo

Ik denk dat er geen andere manier is.
Of je negeert het gewoon of je gaat naar je mentor.
En het is heel erg laag van die mensen.

zielegerds.
Jij noemt hun toch ook geen; kaaskoppen, haringkoppen?
Ik heb een hekel aan zulke mensen, gewoon ophangen die lui.

Maar je moet dit echt bespreken met je mentor, teamleider?

naar mentor gaan, laat d’r maar lekker boeten hiervoor, zielig persoon slaat echt nergens op zeg dat ze dit zegt (haha ik kan over zulke dingen altijd zo boos maken)

bedankt allemaal voor zo’n snelle reactie
toppie!

Ik zou inderdaad naar je mentor gaan, en als je heel erg geluk hebt nodigt die haar ouders uit voor een gesprek.

Je moet ze bedreigen met Poolse maffia.

Whahahaha :stuck_out_tongue:

Omg wat kinderachtig van ze. Trek je er niets van aan! En als ze echt niet stoppen en het te erg wordt, zou ik het idd aan een vertrouwenspersoon vertellen.

Maar, wat je ook kan doen is ze terugpakken. Als dat meisje bijvoorbeeld veel puistjes heeft, zeg je iets in de trant van: “Liever een pool dan een lelijke puistenkop zoals jou. En je moet nu niet doen alsof het niet waar is, iedereen kan die rode vlekken op je hoofd zien, je kan er bijna braille op lezen.” ofzoiets (’:
(Dit was maar een voorbeeldje hé)

Ik weet dat je je dan tot hun niveau verlaagt, maar zo zijn ze misschien “afgeschrikt” omdat je antwoordt en stekende opmerkingen geeft.

dat zei me moeder ook al!

waha die is goed… maar die heeft ze niet maar ze wordt wel snel rood.!
dus dan zeg ik wel beter pool dan een tomaat.!

Nee, dat zou wel erg raar zijn aangezien ze in Nederland woont.
Maar gewoon naar je mentor gaan.

Ik zou ook naar je mentor gaan. Of proberen je er niks van aan te trekken/negeren.

Hahaha jouw moeder is erg. Als ik me soms zwaar irriteer aan mensen of als ik ruzie heb, scheld ik ze uit in het Russisch. Helpt wel moet ik zeggen. Misschien moet je het ook 's proberen, maar dan in het Pools en met kurwa schelden.

Misschien zijn ze gewoon jaloers ofzo. Omdat veel mannen Poolse vrouwen wel aantrekkelijk vinden. (in mijn vriendenkring dan toch :stuck_out_tongue: )

Maar euhh, gewoon niets van aantrekken :wink: ze zijn zielig.

Antwoord gewoon met: “Liever Pools dan een bekrompen Nederlander”

ja XD