Gedichten, wat vinden jullie ervan??

Heeej,
Ik heb een paar gedichten geschreven en ik wilde weten wat jullie ervan vinden en of jullie ook gedichten schrijven, hier is mijn gedicht:
Verdriet
Verdriet en tranen omdat jij hier niet meer bent,
Verdriet en tranen omdat het eigenlijk nooit went.
Mis ik je, zachte lieve lach,
Je knuffels elke dag.
Tranen vanbinnen in mijn hoofd,
Voor de liefde die eigenlijk nooit word gedoofd.
Of je nu hier bent of niet,
Jou vergeten kan ik niet…

Dus wat vinden jullie ervan?
Als jullie willen kan ik ook nog meer gedichten schrijven…

Groetjes

Aangezien blijkbaar een hoop mensen lezen en niet reageren reageer ik wel even=] ik vind hem wel leuk^-^ ik zou er nog wat… hoe noem je dat… opfleuring?? iets extra’s aan toevoegen om het extra origineel te maken! Verder vind ik hem dus wel mooi =] Veel succes nog met schrijven! En vergeet niet dat je niet voor anderen gedichten schrijft, maar voor jezelf =] En op je vraag of er meer zijn die gedichten schrijven: jazeker, kijk maar eens bij het forum ‘schrijfsels’ je zit bij crea bea op het verkeerde forum hiermee =P Ik schrijf zelf ook =]

Niet slecht, wel een beetje cliche.

Wel goed, maar niet echt heel originieel. Als je een origineler onderwerp zoekt, zou het erg goed zijn! Want dichten kan je opzich wel.

ik vind hem wel mooi

Ik vind het wel mooi,
Maar misschien is het eens leuk om inderdaad een origineler onderwerp te kiezen. En in plaats van A-B-A-B Te rijmen eens iets anders te proberen.x

Heel erg bedankt voor jullie reacties en Dvne wat heb je een leuke profiel foto!

Mooi gedicht hoor… Knap!

zal ik er nog meer laten zien?

:grinning: doe maar

Ik ben benieuwd!