gedicht

SORRY , ik heb het topic net perongeluk bij fashion gezet maar het hoort natuurlijk bij dit onderwerp hihi.

Hee meiden .
Ik kijk al ruim 2 jaar iedere dag op girlscene , ik lees alle topics hier op het forum , maar maak er zelf nooit eentje. en reactie’s geef ik ook nooit . Dus dit leek me een goed moment om daar eens verandering in te brengen ,
Ik namelijk een gedichtje geschreven over mijn ex vriendje. . het is nu bijna twee maanden uit maar ik mis hem verschrikkelijk . Misschien zittern spelfouten in , maar mijn vraag is wat jullie van het gedicht zelf vinden.

-

Lief , neem me mee hier ver vandaan , neem me mee naar een ander bestaan , hou van me , raak me aan , kijk naar me en lees het verdriet uit mijn ogen ,
slapeloze nachten blijven achtervolgen sinds de dag dat je hebt besloten , besloten om me achter te laten , jij ging rechts , en ik bleef staan .nog nooit heb ik dit gevoeld , de snijdende pijn van iemand kwijt zijn , Lief , kijk me aan , keer op keer speelt het filmpje in mijn hoofd zich af , van de herinneringen die je aan mij gaf . één keer jouw lippe op de mijne ,want baby , als je bij me bent laat je de zon in mij schijnen . Niet het beste wat jij kan krijgen , niet perfect en niet volmaakt , lief , weet dat mijn engeltje over jouw waakt .
dat wij een horen te zijn, als de zon en de maan , als de sterren in een schitterende nacht zal ik schijnen , met jouw aan mijn zijde.
ik mis je , en ik wil je terug . maar jij wil niet , ziet me niet staan .
over mijn lippen fluisterd een diepe zucht , uit mijn ooghoek rolt een traan .
en ik vraag mezelf af , hoelang kan ik dit nog aan ?

wauw!
vet mooi!

hoe kom je op die woorden?:expressionless:
echt prachtig!(L)

eerlijk gezegd vind ik het allemaal een beetje cliché klinken…
sterkte ermee!