gedicht.. :$

Ik heb laatst een gedicht geschreven. Het rijmt niet allemaal enzo, maar ik gebruik 't als beschrijving bij een foto op hyves.

Ik had een vriendin, maar nu heeft ze ruzie met mij over iets heel erg stoms. daar heb ik 't over geschreven.

Ik deed zo veel voor jou,
maar ik kreeg niks terug.
Jij was alles,
en ik niks.
Nu is al dat verdwenen,
wat wij hadden.
Niet te geloven hoe lang wij vrienden waren.
Het is verdwenen,
weg.
Ik heb hier van geleerd,
en heb nu betere vrienden.
Jij denk nu dat je betere vrienden hebt,
maar die vinden jou niks.
De rollen zijn nu omgedraaid,
maar toch mis ik die gezelligheid.

fuck wat ben jij een bitch.
Echt dom, en dan dat ook nog bij een foto van hyves zetten, sorry hoor, maar dat vind ik echt zo’n steek in de rug van je (ex-) vriendin.
Laaaaaaag.

en huppelkut achterig, om gedichtjes bij een foto te zetten, als iemand overleden is, en je wilt graag een eerbetoon aan die persoon hebben, en je zet een foto van die persoon op je hyves met een mooi gedicht, oke, maar dit is gewoon kant en klare poep. Ik vind het niet eens mooi, ik vind het niet eens een gedicht te noemen :yawning_face:

En punt. Dat was mijn mening.

Dit is echt zo een typisch gedicht…
Niet mooi,en een beetje vies voor je vriendin.

:face_vomiting:

het is toch niet bij een foto van die vriendin?

nu denken jullie dat ik een bitch ben. jouw mening, maar volgens mij helemaal mis.

Ik heb het geschreven bij mijn profiel foto, bij een foto van mij, met een traan.
En wat er staat is pure waarheid, en ik wil haar laten weten, als ze nog op m hyves krijgt, dat ik toch nog die gezelligheid met haar mis.

hoe kan jij gezelligheid met haar hebben als jij je een nul voelt en zij is alles|?
dan krijg je toch geen gezelligheid?

Yup. :ok_woman: Als je zulke ‘gedichten’ / mislukte verhaaltjes voor een (ex)vriendin schrijft wel ja. Zo kom je over.

Ik deed zo veel voor jou,
maar ik kreeg niks terug.
Jij was alles,
en ik niks.
Nu is al dat verdwenen,
wat wij hadden.
Niet te geloven hoe lang wij vrienden waren.
Het is verdwenen,
weg.

dit stuk gaat nog enigszins, het is niet echt een gedicht te noemen maar goed.
alleen dit:
Ik heb hier van geleerd,
en heb nu betere vrienden.
Jij denk nu dat je betere vrienden hebt,
maar die vinden jou niks.
De rollen zijn nu omgedraaid,
maar toch mis ik die gezelligheid

gaat te ver…