gedicht voor mijn mama

Hi people,

Vandaag kreeg ik een ontzettend lief gedicht van mijn moeder omdat ik nu in een zware depressie zit. Omdat het contact tussen mij en mijn moeder een tijd heel slecht is geweest en het nu eindelijk wat meer op rails is wil ik graag een gedicht terug schrijven, helaas ben ik deze tijd erg inspiratie loos en ben ik niet echt met gedichten bezig door omstandigheden. Kent iemand of wil iemand mischien een gedicht voor mij schrijven voor mijn moeder met deze punten erin:
Ik hou van je,
sorry voor mijn pijn,
sorry voor de problemen
en sorry voor de boze blikken en ruzies
en dat ik ontzettend blij ben dat zei mijn mama is.

Alvast bedankt, hoop dat jullie er wat mee kunnen.
xxx Tamara

Volgens mij zijn gedichten iets te persoonlijk om dat door een wildvreemde te laten schrijven…:anguished:?
Waarom doe je niet iets waar je wel inspiratie voor heb? Gewoon een brief of wat dan ook?

maak een mindmap met die punten en alles wat je er bij kan bedenken
misschien helpt dat om zelf een gedicht te schrijven
het hoeft niet perfect te zijn, als je je best hebt gedaan is je moeder al blij dat je moeite hebt gedaan ; )

Als je het door een ander laat schrijven is het niet echt van jou voor je moeder hè? Misschien als het niet rijmt dat het je dan lukt? Ik denk dat ze het sowieso al lief vindt als je het probeert.

En sterkte trouwens! :sob::muscle:

Je moet het idd zelf schrijven, het maakt toch niet uit of hij mooi is? Ik denk dat ze al blij is áls je het doet.

Succes ermee & sterkte met je depressie ! :angel:

Schrijf anders gewoon een brief met deze punten erin, dat is denk ik makkelijk dan een gedicht…

Sterkte!

Heel erg lief :slightly_smiling_face: Op het moment ben ik zelf echt super mega down, en dan vind ik dit heel lief en geeft dit me een sprankeltje hoop.

OT: Gedichten zijn super persoonlijk. Jij bent de enige die voor je moeder een mooi gedicht kan maken. Ookal vind je het zelf prut, ik weet zeker dat je moeder het geweldig vindt.
Je kan ook een mooie kaart maken (ook persoonlijk!) en daar gewoon de dingen in zetten die je haar wilt vertellen, misschien iets minder moeilijk :slightly_smiling_face: