[Gedicht oid] Gebroken

Ik weet niet hoe ik dit moet noemen, een gedicht? Ik beschrijf gewoon mijn gevoel, en ik hoor graag je mening over de manier waarop ik dat doe!

Gebroken,
gebarsten,
verscheurd.
Ik kan niet meer.
Niet verder,
Niet achteruit,
Niks.
Leegte is wat ik zie.
Geen uitweg.
Geen redding.

Oja, en ik heb dus niks aan mensen die zeggen dat ze het niks vinden. Liever heb ik dat je zegt wat ik beter kan doen, dan heb ik er tenminste wat aan.

Ik vind het niet zo boeiend.

ik vind het niet echt een gedicht, het zijn gewoon een paar woorden en dat is het. het spreekt mij niet aan in ieder geval. sorry !

Het is inderdaad niet echt een gedicht, meer een paar random woorden.

Het is dan wel geen gedicht, mij spreekt het wel aan. Erg mooie woordkeuze, het gevoel komt bij mij wel over.

En hoezo is het geen gedicht mag ik vragen?

Nja, het is er feitelijk gezien wel een, maar tsja. Ik vind het niet echt zo. Maargoed, mijn mening. Ik vind het alsnog wel erg mooi.

Misschien iets betere structuur?
Je noemt 3 woorden, 1 zin, en dan 2 ‘woorden’ gevolgd door 1 zin, ik heb het gevoel dat daar zo’n ‘woord’ mist. En dan 3 zinnen.
Vind ik een beetje mengelmoes qua structuur.
Maar ik snap wel wat je er mee bedoelt.

Ik weet niet precies wat het is, de woorden zaten in mijn hoofd, ik schreef ze op. Je mag het noemen wat je wilt:)

Hierboven:
Dankjewel, ik snap wat je bedoelt. Ik zal er de volgende keer aan denken.

Dankje:)

Een gedicht hoeft je niet aan te spreken, het is gewoon een gedicht als de schrijver het een gedicht vind. Het hoeft alleen maar de voldoen aan de schrijvers eisen. Niet aan die van anderen. Daarom is het een gedicht. En een gedicht kan je aanspreken of niet, en dit gedicht spreekt me aan. Mooi!

Dankjewel:) Wat vind je precies mooi? (Sorry hoor, ik vis niet naar complimentjes, het is meer dat ik wil weten waarom jullie iets mooi of niet mooi vinden.)

Het raakt mij niet, omdat ik houdt van spelen met woorden. Ipv gebroken omschrijf ik het leiver dan het directe woord gebruiken.

Het raakt me gewoon. Het zijn een paar woorden en die zijn zo bij elkaar gezet dat het lijkt alsof je in iemands hart kijkt. Dat vind ik er mooi aan. Maar dat is mijn mening…:slightly_smiling_face:

ik vind het niet mooi, het zijn gewoon een paar woorden, die een droevig persoon zou zeggen/denken.

Ik vind het persoonlijk een beetje nikszeggend. Je zou wat meer structuur aan moeten brengen en niet alleen maar losse woorden gebruiken.

Hmm, je hebt niet de juiste woorden gebruikt, de gevoelens komen niet goed naar voren. Het is te simplistisch, te bij elkaar geraapt.

Oke, dank voor je mening. Het was eigenlijk juist de bedoeling om met heel weinig woorden een gevoel naar voren te brengen. ‘Normaal’ gebruik ik meer woorden.