Gedachtes en gevoelens...

Hoi! Ik zit in een nogal lastige situatie. Ik heb een vriend, al een tijdje, maar wanneer ik boos of verdrietig ben krijg ik altijd gedachtes dat ik het uit moet maken en lijkt het alsof ‘wij’ niet echt zijn etc. Dit is natuurlijk onzin. Toch blijven de gedachtes steeds opnieuw komen wanneer ik me wat minder ga voelen en ik wil hier zo snel mogelijk vanaf! Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Alsjeblieft geen reacties met jullie horen dan niet samen blablabla, dat is niet zo. Het zit niet lekker in mijn hoofd, maar zeker wel in mijn hart en wanneer ik me normaal of blij voel of bij hem ben is het geweldig.

Alvast bedankt.

Wij weten toch niet waarom 't ‘‘niet lekker’’ gaat in je hoofd? Als je wat meer daar over verteld dan kunnen we je ook beter begrijpen.

Ik denk dat iedereen zich soms zo wel eens voelt door een ruzie. Maar je moet op zo’n moment gewoon denken: Is dat wat ik echt wil? Waarschijnlijk komt daar een nee uit en zal het gevoel zakken.

Bedankt! En ik weet ook niet wat er precies in me om gaat :wink:

Ik denk inderdaad dat iedereen dat wel heeft als het op sommige momenten eens wat minder gaat. Probeer inderdaad te kijken naar de leuke dingen die jullie samen hebben gedaan of misschien wel gaan doen.