Gedachtes die niet nodig zijn

Hey,

Sinds een tijdje heb ik een vriend en ga soms dingen denken wat niet nodig is, ik weet niet of die gedachtes normaal zijn haha en of meer dit hebben…
Ik denk ook van, waarom denk ik dat eigenlijk maarja heb daar geen idee van

Ik denk wel eens van,

• Laat hem maar niet naar de kroeg gaan want dan word die soms weer beetje aangeschoten
  • Laat mijn vriendinnen maar niet meegaan want hun zijn knappe meiden en zometeen gaat die hun leuk vinden of hun teveel aandacht geven
  • Ik hoop dat die lekker thuis blijft en niks gaat doen
  • Als hij alle foto’s liked van mijn vriendinnen vind ik dat niet leuk, dan ga ik al stomme dingen denken
    -

Dit zijn gedachtes wat ik niet in het echt zeg ofzo, want ik wil natuurlijk dat hij het gewoon leuk heeft maar denken jullie deze stomme dingen ook wel eens?
Zou wel willen dat ik dat niet meer denk, maar weet ook niet of daar wel echt wat aan te doen is zegmaar hah.

Dit is heel normaal haha, heeft denk ik iedereen wel in zijn relatie, beetje jaloers zijn kan geen kwaad toch? :wink:

Same problem hier

Het zijn maar gedachtes. Zolang je er niks mee doet kan het geen kwaad. En wát je denkt is ook niet raar hoor.

Same problem, volgens mij maken we ons te druk haha :’)

Heb het ook wel een beetje als hij lekker uitgaat met zijn vrienden en ik thuis zit. :dry:

Zolang je hem maar kan vertrouwen. :slightly_smiling_face:

Heb ik ook en mijn vriend andersom ook, is harstikke normaal, zolang het maar niet obsessief wordt!

Ga zelf ook leuke dingen doen! Dan hoef je dat niet te denken.

heb ik ook! als zijn vrienden iets afzeggen dan denk ik: mooi zo.
morgen zou hij een verjaardag hebben van een meisje dat eerst zijn beste vriendin was. nu heeft de hele vriendengroep ruzie, dus mijn eerste gedachte: mooi, dan hoef je daar niet heen.
voel me soms een beetje psycho met deze gedachtes, haha.
maar, ik wil wel dat hij plezier heeft natuurlijk, maar soms wil ik ook gewoon lekker met hem aan de telefoon hangen zonder dat hij telkens ergens naar toe gaat.

blij om te horen dat meer dat hebben, is geruststellend! Ik doe zelf ook veel leuke dingen(: maar het is gewoon als ik met hem ben er zijn ook knappe meiden bij enzo dat ik dat gewoon niet leuk vind, is wel stom want vertrouw hem echt wel maar toch ga ik stomme dingen denken ;x

Dat jij hen knap vind betekent niet dat hij dat ook vind he. Maar hee, knappe meiden zul je altijd je hele leven tegenkomen, betekent dat dan dat je je bij iedere knappe meid druk moet maken??? keep calm, hij is van jou :slightly_smiling_face:

Herkenbaar. Vooral als ik thuis zit en hij iets leuks doet. :hammer:

Ik heb dat ook wel, als hij uit gaat ofzo dan denk ik ook van: zal hij nu met een knappe meid praten? Maar dan denk ik gewoon: Hij sliep vannacht bij mij, hij appt dat ie van me houd en nog naar me toe wil komen. Dat soort dingen, en dan vind ik t wel okay

Ojaa precies! Eigenlijk moet je ook gewoon denken nee is niet nodig en het zit gewoon goed tussen ons!

Morgen gaan we met een vriend van hem uit en een vriendin van mij, die vriendin van mij is best knap, als ze elkaar weer zien gaan ze knuffelen en als ze gaan knuffelen ze ook een poosje. Ik denk soms gewoon hadden we maar gewoon met z’n 2e afgesproken. Omdat ze zo knap is, denk ik ook van ja hij kijk wel graag naar haar, en vind ouwehoeren met haar wel heel leuk. Dat is echt zo irritant.

^ Ik vind wel dat je best aan mag geven aan je vriend en/of vriendin dat je dat knuffelen niet fijn vindt hoor :slightly_smiling_face:

Haha ik ben getrouwd en heb die gedachtes zo vaak! Ik vraag zelfs als hij met vrienden is gaan eten ofzo of er ook meisjes waren (niet met hem want hij gaat niet met meisjes om maar gewoon in die eettent). Dit komt o.a. omdat ik onzeker ben. Hierdoor ben ik altijd bang dat hij kijkt naar andere meisjes zelfs als we film kijken ben ik soms bang dat hij iemand mooi vind ofzo. Je moet maar zo denken hij heeft JOU gekozen uit vele meiden.

Wat betreft dat knuffelen met je vriendin, dat moet je hem gewoon zeggen. Ga even met elkaar zitten en vertel hem over je gevoel en dat je het niet fijn vind als hij andere meiden knuffelt etc. Eerlijk zijn is erg belangrijk in je relatie en dat moet ook kunnen.

Succes meid

Als je getrouwd bent is het ook erg lastig, dat het gewoon niet over gaat! Maar zo denk ik ook vaak;s moeten dan maar gewoon zeggen tegen onszelf, nee dit is niet nodig haha!

Bedankt voor jullie reacties!

-