gedachten lezen

Dit klinkt misschien een beetje raar maar ik weet even niet wat ik er mee moet, al vanaf dat ik jong was hoor ik soms mensen hun gedachten. (denk ik?) het klinkt voor mij alsof ze het daadwerkelijk zeggen, ook in hun stem.
Vaak reageer ik er dan op, en vaak krijg ik dan en verbaasde blik terug, omdat ze niks gezegd hebben maar wel toegaven dat ze het dachten(dit zijn dus ook wat minder leuke gedachten soms).

Ik ben dus niet gek :’), maar ik weet niet wat dit is en of ik er iets mee kan?
ik heb het eigenlijk altijd gewoon genegeerd.

zo ik heb echt altijd gedacht dat dat niet echt kon

^ja, of ik ben gewoon hartstikke gek :’)
maar ik heb het ook genegeerd omdat ik zelf zoiets had van wtf, kan niet.

I know how you feel… Ik heb dat ik iets denk dat het na 5 sec of een paar dagen het uitkomt. En het maakt me best gek want als ik een enge gedachte heb weet ik niet of het uit komt. Gelukkig alleen normale gedachtes tot nu toe.

Herkenbaar. Ik geloof er wel in, want ik weet zeker dat ik het meekrijg. Letterlijke gedachten hoor ik niet altijd, soms kan ik ook gewoon intenties voelen. Zo voel ik heel snel wanneer iemand liegt of zich anders voordoet… ik vind het niet leuk. Ik vind het heel naar. Zelfs als ik in de supermarkt loop wordt ik al gek… er zijn zoveel mensen met negatieve/slechte energieën…

Ik kan totaal niet begrijpen dat zoiets mogelijk zou zijn :cold_sweat:

Ik heb wel echt het idee dat dit soort dingen bestaan.

Ik krijg vaak voorspellende dromen.

Soms duidelijk, soms niet.
Soms leuk, soms niet.

Ik geloof er niet in. Ik weet dat er mensen zijn die andere mensen redelijk goed kunnen aanvoelen en kunnen peilen hoe ze zich voelen, maar echt gedachten lezen? Nee. :’)

Nee idd… Maar aan de andere kant ook wel tof of creepy… Maar nee ik weet niet of dit echt kan zeg maar

Het kan ook gewoon zijn dat je ongeveer weet hoe anderen denken.