gedachte die men niet begrijpt en die jij liever niet deelt

De wereld is net vergaan alleen weten we dat niet. we leven op een andere wereld (ik bedoel wel ongeveer dezelfde wereld maar dan op een andere plek) maar we hebben dat niet door. dit is de dood je komt gewoon op een andere wereld terecht en nu zijn we samen op deze wereld terecht gekomen.
iedere dag is hetzelfde maar uiteindelijk is toch alles anders. dit komt doordat er steeds iets verandert, mensen uit het verleden komen in ons tijdperk terecht.

Als mensen dood gaan, komen ze gewoon weer terecht op deze wereld in een verder tijdperk, want ze zijn dood gegaan in dit tijdperk. er is de hele tijd leven aan de gang, want we zijn 1 heel groot universum en denk je echt dat dit het enige is in dit hele universum?

Er komen steeds mensen bij uit het verleden en voor alles dat doodgaat is een reden. een jong iemand die kanker krijgt en doodgaat betekent dat ze in de toekomst iemand nodig hebben en hem dood moeten laten gaan (ze hebben bijvoorbeeld een prinses nodig of een koning of een arts; iets belangrijks)
iedereen die kanker krijgt is dus eigenlijk gezegend.

We zijn dus vandaag ‘verniewd’. maak er wat van!

ehh okee.
Ik vind iedereen die kanker heeft dus echt NIET gezegend hoor.

Eh bewijs en: :’)

Overigens als dit dood is. Vind ik het prima. Alles hetzelfde

um okay …

Heb je dit zelf verzonnen of… ?

Ik snap het niet. ;(

Volgens mij moet jij nodig slapen :stuck_out_tongue:

moet dit grappig zijn?

Wat is hier precies de bedoeling van?

Van die zinnetjes als “life is simple but the people make it complicated” en dergelijke, is allemaal bullshit! denk je echt dat het leven simpel is? het is goddomme zo moeilijk! de mens is maar een onderdeel van het universum, van dit alles, wat is dit uberhaupt, dit universum? heb je daar al eens over nagedacht?

wie zegt dat het vandaag 21 mei 2011 is (eigenlijk al 22 mei)? wie zegt dat? dat heeft de mens ooit zo bepaald, maar in feite is dit gewoon een dag uit het niets!

waar is gisteren heen? wat je deed, hoe je je voelde, waar is dat heen?

joh, je maakt me bang xd

btw
“life is simple but the people make it complicated” slaat wel ergens op.
Het slaat op mensen die zo moeilijk denken zoals jij nu doet.
Antwoorden op deze vragen bestaan gewoon niet dus denk er niet verder aan maar leef… of nouja wees dood? we zijn dood toch? :stuck_out_tongue:
of zijn we in de toekomst…
snap er niets meer van, kga slapen

Redeneringen als deze zijn eindeloos.

Eum waar slaat dit op??

Allemaal leuk en aardig, maar je schiet er geen flikker mee op.
Ga iets doen met je leven, en niet ellelang filosoferen over iets waar je toch geen antwoord op krijgt. Een deel van de mensen zal het met jou eens zijn en een ander deel weer juist niet. So be it, ga leven, of najah ‘dood’ zijn, ook goed.

Juist, jij bent bij het verkeerde adres ben ik bang. Ga maar andere diepzinnige vriendjes zoeken om zinloze discussie te houden, dan ga ik rustig verder met mijn leven zoals ik dat nu heb en het nu leuk vind.

Adios.

-.-’ eigenlijk is dit gwn hylarisch

Iedereen die kanker krijgt is dus echt niet gezegend. Vind jij het gezegend om even heel veel pijn te lijden, stress te hebben? Nou dat lijkt mij niet echt gezegend.