gedaan :'(

dit is niet egt een topic maar ik voel me zo kut dus :frowning_face:

gisteren was er niets hij belde nog zei ‘ik hou van je, ik zie je graag schat’ vandaag ineens ‘ik voel niets mee voor u’ en ‘beter vrienden blijven’. :’(
ik huil en huil en huil … iemand tips om hem zo snel mogelijk te vergetn? :sob::muscle:

IJs, veeeeeell ijs en chocola… :slightly_smiling_face: en vriendinnen, die slepen je er altijd doorheen. Gezellig een meidenavondje en dan is het vaak niet zo moeilijk om (in ieder geval een tijdje) niet aan hem te denken. Vriendinnen zijn echt het beste medicijn voor liefdesverdriet. (op ijs en chocola na dan :wink: )

Wow, wat een eikel… Sorry dat ik het zeg maar zo ineens… Dan meende hij die ik hou van je ook niet…
Maar goed, wat jij nu nodig hebt is denk ik gewoon een hoop meidenavondjes, film avondjes of wat jullie dan ook samen doen. Gewoon even lekker aan andere dingen denken

Ik hoop dat mn advies een beetje helpt! Veel sterkte!

Achhhh meisss … idd veel chocola, snoep en leuke dingen doen met vriendinnen . Je hoofd leegmaken in enlk geval.

Knuffel van mij (hopen dat het ook helpt hih) xx

ja het is wel een eikel eig … pff dit doet best met pijn :’(

ik ga mijn vriendinnen is bellen :slightly_smiling_face: dankje alvast :kissing:

Ik zou met vriendinnen praten en leuke dingen doen. Dingen die afleiden!

Sterkte! Zoek maar veel leuke afleiding :sob::muscle:

Helemaal mee eens! Richt je op leuke dingen & jezelf, dan zul je merken dat je hem sneller vergeet dan je voor mogelijk houdt. :slightly_smiling_face: