Gedaan met vriend, is er nog hoop?

Mijn vriend heeft het ongeveer gedaangemaakt vandaag. Het is zo dat we in onze relatie mekaar niet veel konden zien omdat hij nogal strenge ouders had. Een tijdje geleden was het zo erg dat hij helemaal niet naar buiten mocht en mij kon zien (wegens omstandigheden met zn ouders) , terwijl hij wel 20 is. We hadden mekaar al weer een week en een half niet gezien en hij is beginnen nadenken. Sowieso voelde hij hem echt schuldig en rot. Hij heeft 3 dagen raar en kort gedaan tegen mij in chat en uiteindelijk zei hij dan dat hij de verantwoordelijkheid van een relatie niet aankan en dat hij me niet constant wilde teleurstellen. De volgende dag zei hij dan dat hij me wel nog graag ziet maar dat het niet meer hetzelfde is… Sowieso is hij altijd al heel onzeker geweest… Ik begrijp het echt niet. Een week geleden miste hij me nog enorm en keek hij er heel erg naar uit om me terug te zien en nu opeens dit. Ik ben er kapot van. Vooral omdat hij altijd heeft gezegd dat hij me graag zag, hij zei dat soms wel tien keer op een avond… Ik ben ontzettend verdrietig. Is er nog een kans dat het zou goedkomen? Hij zei ook ervoor dat hij tijd nodig had en dat hij zelf niet meer wist wat hij wilde… Is er nog hoop dat het goedkomt of zou ik verdergaan en hem volledig vergeten? En als hij me zou terugwillen, moet ik dan bij hem teruggaan? Bedankt om alles te lezen, ik ben dankbaar x.

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat je deze vraag niet aan ons moet stellen maar aan hem. Wij kunnen je niet vertellen hoe hij denkt en hoe hij voelt.

Denk dat het jou teleurstellen wel hoog bij hem zit. Misschien wil hij je veel meer geven en kan dat niet door zijn ouders. Dat hij het zo beter voor jou vindt.

Jaah, dat was ook mijn idee inderdaad…

veel sterkte in ieder geval, ik snap je gevoel echt volledig!