gecastreerde kater

heemeiden, ik wou even wat informatie want ik kon het niet op internet vinden.
mijn kater is net gecastreerd, en is alweer thuis. maar mijn kat is eng koud,
normaal voelt hij warm(er) aan, is dit normaal?

liefs, xxx

Geen idee, bel de dierenarts? Wij zijn geen dokters.

goed punt, maar de dierenarts is na 3 uur in de middag gesloten,
want we probeerde net te bellen, en toen kregen we een bandje -.-
daarom probeer ik het hier, want de dierenarts hadden we sowieso
als eerste al gebeld! (:

Leg een kruik bij hem en een dekentje eroverheen. Hij wordt vast wel weer warmer als ie wat bij komt :slightly_smiling_face:

okee hihi, ja hij ligt naast me met een warme deken om hem heen, in een lekker mandje, dus hopen dat ie zo wat warmer word. ik maakte me wel zorgen, maar dit is ook de eerste castratie die ik meemaak, tenminste bij andere katers heb ik dat nooit meegemaakt, daar was ik te jong voor (:

• ik bedoel, het verzorgen, aandacht geven ed. na de castratie.

Ik kan me niet echt meer herinneren of mijn kater koud was nadat ie zijn mannelijkheid had verloren XD

Stiekem is het heel grappig als ze bijkomen XD Dan vallen ze steeds om ziet er best grappig uit haha alleen is het best zielig :stuck_out_tongue:

Oh wat raar, zo vroeg al gesloten?
Houd 'm dan inderdaad maar gewoon warm zoals je al deed :3

hihi, toen ik hem ophaalde toen was hij half bij,
en toen wou hij lopen, en hij leek wel dronken, echt grappig.
maar t lijkt me pijnlijk als hij moet plassen, auch.

haha dat was bij mijn kat ook,en ze hadden ook nog de zijkant van zijn hoofd kaal geschoren want daar hadden ze ook nog iets gedaan x]

maar ik zou even op google zoeken? of in een foldertje van die dierenarts als je dat hebt ;]

Ik heb het net aan me moeder gevraagd of het normaal is dat ie koud is. Wees gerust het is normaal :stuck_out_tongue: en je moet hem idd warm houden :slightly_smiling_face: maar als ie koud blijft is het niet goed.

Is ie al warmer of ?

nou, hij rent nu weer door de kamer, sjonge jonge.
hij me wild whaha, hij heeft energie teveel, en het gaat
veel beter met hem :grin:

mooi dat het weer beter is!
maar wat gaat dat snel bij jouw kat joh!
die van ons was echt de hele dag suf XD
maar dat kan ook komen doordat ie verdovings-spul voor koeien had gehad (A)

Het klopt wel dat ie wat kouder aanvoelt, dat komt gewoon door de narcose, niets om je zorgen over te maken. Soms is wel wel prettig om er een kruikje bij te leggen (met handdoek er om heen !!! anders kan hij zelfs nog verbranden :wink: )