Hello meiden,
Ik heb onlangs wat domme dingen gedaan… en ik wil het asap weer rechtzetten,maar ik weer niet hoe.
Dit is de situatie:
Mijn ex en ik zitten bij elkaar in de klas en over het algemeen is het dan gezellig, dus we besloten om beste vrienden te blijven. Alleen kreeg hij na onze relatie opeens crush na crush op meiden die je totaal niet zou verwachten. (Tussendoor: kan je dit wanhopigheid noemen? I am confused). Ik had nog gevoelens voor hem, maar liet dat niet merken doordat hij telkens bezig was met die meiden en mij vaak op app enzo negeerde…Nu laatst vorige week had hij een presentatie bij NL, maar was niet optijd begonnen dus ging mij ineens volspammen op whapp of ik hem wilde helpen, doordat hij zo verdrietig deed had ik dat maar gedaan (was 8 uur kwijt aan hem helpen met zijn presentatie). Later kreeg ik echt een heel droog bedankje terwijl hij een mooi cijfer had…Niet dat ik het deed om iets terug te krijgen maar toch…
De week ging opzich gezellig voorbij, toen hij eergisterenavond op app vroeg of ik ervoor open stond om FwB te zijn… ik dacht hier even over na, en zei uiteindelijk isgoed (ik had het niet moeten doen… maar ik heb nog gevoelens voor hem), en toen is er het een en ander gebeurd (Seksueel). De dag erna, gisteren dus, had hij mij de hele dag niet geappt, en om 23;30 nog snel: ik ga slapen, slaap lekker.
Dus ik reageerde erop, maar hij was al offline, en toen grapte ik van ‘1 minuut wachten is niet moeilijk ’ , toen kwam hij online weer en zei dat hij heel erg moe was en daarom niet meer kon appen, dus ik zei slaap lekker en was hij weer offline. Maar toen ik voor het slapen nog even mijn Facebook checkte, zag ik toevallig dat hij nadat hij zei dat ie ging slapen, nog best een lange tijd online was… ik vind dit nogal vreemd, hij kon ook eerlijk zeggen dat hij niet wilde appen… of overdrijf ik?
mijn vraag nu is: (Die in mijn verhaal iig…) en hoe moet ik hiermee omgaan… ik voel me eigenlijk best ‘gebruikt’ nu om al deze dingen…
En ik weet dat ik hier niet om mag zeuren bij hem, omdat ik zijn vriendin niet meer ben, maar we zijn wel beste vrienden dus daarin is eerlijkheid ook belangrijk denk ik…
Ik hoor heel graag van jullie! Bedankt alvast
XXX