Gebruikt

Hey dit is het:

Ik werd aan het begin van dit school jaar bevriend met een meisje (D) die bij mij in de klas zat. We waren op dat moment gewoon vrienden maar geen bestfriends ofzo. Toen kreeg D ruzie met haar oude bestfriend (K) (die in dezelfde klas zit) en vanaf toen trokken D en ik veel met elkaar op. We werden beste vrienden en deden veel samen en ze had me verteld over de thuissituatie van K (wat best wel heftig is). Na 7 maanden is het sinds kort weer goed met K (waar ik ook mee bevriend was gedurende die 7 maanden maar niet heel close). Toen het goed was tussen hun trokken ze meer met elkaar op en dat begreep ik, aangezien ze elkaar 7 maanden niet hebben gesproken. Vanaf dat moment zijn ze steeds closer met elkaar en dat vind ik niet erg omdat ik met beide kan opschieten en dit maakte onze vriendgroep weer hechter. Maar sinds 2 weken doet D kortaf tegen mij en slijmt ze ontzettend bij K. Ik krijg het gevoel dat D en K nu over mij roddelen en ze zeggen vaak tegen mij dat ik altijd aandacht opzoek, dat ik zelfgeil ben en dat ik gemeen ben. Ik en mijn vriendin voelen ons gebruikt door D omdat ze met ons bevriend werd toen ze niemand anders had en afstand neemt van ons wanneer ze haar oude vrienden terug heeft.

Stel ik me aan? :bored:

Nou nee. Ze neemt niet alleen afstand van je, ze lult ook nog is over je. Je voelt je terecht zo!

Wat zijn er toch veel kutwijven op deze wereld. Verschrikkelijk. Lekker in de stront laten zakken, zulke mensen wil je niet eens als vriendin hebben. :’)

Jij voelt je terecht rot, meiden kunnen zooooo bitchy en kimderachtig zijn af en toe, gadver!

Knuf :sob::muscle:

Thanks meiden (:

Nee, je stelt je helemaal niet aan. Ik snap dat je je gekwetst voelt. Ik zou haar links laten liggen, aan zo’n vriendin heb jet niets.

typische middelbare school.
Roddelen, denken dat er over je geroddeld wordt, dingen aan andere doorvertellen.
Hoort bij het leven,.