Gebruikt?!

Hoi meiden, help me alsjeblieft. Ik heb een probleem.

Nieuwe jongen leren kennen. Leuk, knap. En ik? Verliefd natuurlijk. Maar helaas, hij wilde mijn vriendin. Ondanks dat probeerde hij me op een feestje wel te zoenen, maar ik hield hem tegen. Op een ander feestje gebeurde het toch, en daarna nog een aantal keer. Het bleef niet bij zoenen.

Achter mijn rug om praatte hij erover met mijn vriendin. Elke keer zei hij dat hij dronken was, dat hij de fout in was gegaan. Dat hij niets van mij wilde. Mijn vriendin vertelde dit allemaal aan me, ze zegt dat hij me gebruikt, en elke keer was ik het ermee eens dat ik echt met hem moest stoppen. Ze vindt me dom, naïef, wil niet meer met me praten.

En ondanks alles vind ik hem nog steeds zo leuk…

Hij gebruikt je. Dat is niet goed, dus ga er niet meer mee om. Op den duur gaat het alleen maar pijn doen. Je moet je gewoon realiseren dat hij echt niet zo leuk is als jij denkt. Verwijder 'm van facebook, msn, weet ik het. Niet meer sms’en of whatsappen en gewoon negeren, dan kom je er vanzelf wel overheen, echt.

Wat vervelend, en jeez wat zal je je down voelen…

Maar hij heeft je echt gebruikt! Probeer dat in te zien en geen contact meer met hem te hebben. Zorg dat als je hem ooit tegenkomt je niet alleen met hem komt te zijn, altijd met nog iemand erbij. En probeert ie toch iets, geef hem dan maar een knietje (;

Komt wel goed meid! <3

Niet meer met hem omgaan, want wat je zegt, hij gebruikt je. Of is gewoon een player. Maar dat hoef je niet te onderzoeken, zijn jouw zaken niet. Praat erover met je vriendin, dat je dit gaat proberen te voorkomen en dat zij met haar vriendje moet praten.

Wat een eikel.

Ik vind je vriendin ook wel behoorlijk hard voor je hoor…
Maar die jongen is een eikel, niet meer aan denken, je vindt vast een leukere jongen!

Nou ik zou vooral mijn twijfels trekken bij die vriendin van je… Klinkt niet erg als een leuke meid. Die kerel moet je lekker laten gaan… Als je het tijd geeft, kom je er vanzelf overheen. En dat gevoel, wanneer je beseft dat je over iemand heen bent, kan echt geweldig zijn! :slightly_smiling_face:

Hij wilde je vriendin zeg je. Wattefuck doe jij dan met hem?
Ik vind je eerlijk gezegd wel een beetje makkelijk.
Als een jongen mij probeert te zoenen en ik hem weg duw en dit daarna nog een paar keer gebeurd, dan geef ik na de vierde keer nog steeds niet toe?
Maarja, wie ben ik?

Jij moet stoppen met een jongen te zoenen die je vriendin wil.
Die jongen moet stoppen jou te gebruiken.
Jij moet stoppen met het toelaten hiervan.
Je vriendin doet niks fout, en zegt zoals het is.

Cheers.

Negeren.