Gebruikt..:(

wea waarom dat nou weer?

Nee, maar als je slim bent hou je dat wel in je achterhoofd.
Ik vind het sowieso stom om seks met iemand te hebben voordat het je vriend is, of voordat jij duidelijk van zijn kant hebt hoe hij over je denkt.

ik begrijp wel wat je bedoelt maaar nu moet je je wel
realiseren dat je eerst goed moet nadenken voordat
je iets doet en naja ik denk dat je hem het beste kan
vergeten hoe moeilijk dat dan ook is! :slightly_smiling_face:

[i]Zie dit als een leermoment: niet zomaar seks hebben met een jongen.

1: Negeer de jongen in kwestie en wees consequent, hij heeft je één keer gebruikt maar waarschijnlijk doet ie het gewoon nog een keer.
2: Je voelt je nu ontzettend kut & alles maar dat gevoel gaat vanzelf weg. Schrijf alles een keertje van je af of vertel het aan een vriendin die je kan vertrouwen.

En over de reacties van de anderen: ze zijn wel gemeen, maar het is idd een beetje dom wat je gedaan hebt.[/i]

helemaal mee eens

Meid je gaat toch niet met iemand naar bed waarmee je het niet hebt,
je bent 14!
na iedergeval sterkte. :pensive:

Waar slaat dat nou weer op?
meiden, ze heeft raad nodig, geen veroordelingen!

Ik snap je. Ikzelf ben totaal geen slet, eerder braaf en ik ben ook goed opgevoed enzo. Ik loop niet ieder weekend uit tot 5u 's nachts en ik ben totaal niet arogant of marginaal. Toch laat ik het soms te ver komen. Niet dat ik al sex heb gehad, maar ‘het opweg zijn naar’ al wel. Het is niet dat je ineens een slet bent als je dat doet, en het is logisch om je daarna slecht te voelen. Ik heb dat vaak. Dat komt meestal omdat ik me niet speciaal voel, ik ben gewoon ellen en als sommige jongens me vertellen dat ik zó mooi ben blablabla ben ik al snel verkocht. Heeft dit iets met eenzaam te maken? Volgens mij is dat gewoon een bevestiging die je wil, dat je het op den duur niets meer kan schelen wat er gebeurt, áls het maar gebeurd. En weetje, ik snap dan dat je dat gaat afschilderen als ‘gebruikt’. Zo voel je je meestal ook, maar eigenlijk heb je alles zelf in handen. Maar omdat je niet wil dat je dat gelooft omdat je ‘toch heeelemaal geen slet kan zijn!!!’ plak je er maar ‘gebruikt’ op. Dat heb ik dan toch iig, weet niet hoe dat bij jou zit. En na het moment van je ‘speciaal’ te voelen omdat je in jouw geval naar bed bent geweest met hem, voel je je niets meer dan een pop ofzo, en helemaal niet speciaal. Omdat er meisjes zijn waar hij wél op verliefd kan worden en hij jou alleen maar gebruikt als avontuurtje, alsof je het niet waard bent… Nou dit geldt voor mij toch. Zoals ik al zei, dit gaat echt niet over de slet, breezer, goedkoop en cheap uit te hangen. Dit gaat over hoe je naar jezelf kijkt en wat je op dat moment nodig hebt.
Hopelijk heb je hier wat aan, ik begrijp echt hoe je je voelt…

He komaan…
Sorry maar we doen allemaal wel domme dingen als we verliefd zijn.
Als hij zei dat zijn gevoelens voor haar wederzijds waren dan kan ik wel begrijpen dat het zover is gekomen, ze had zichzelf dat moment waarschijnlijk niet in de hand en hij heeft er idd misbruik van gemaakt.

[i]Liefde maakt blind.

Je hebt veel dingen ( voor zover ik hoor ) te snel door het roze brilletje gekeken. Te snel op die éne roze wolk geklommen.

Dat komt nog wel vaker voor…[/i]

We maken allemaal fouten, en van je fouten leer je. Hou dat voor ogen. Je weet nu dat je zoiets nooit meer zal doen. Het is vervelend, je voelt je kut en je hebt er spijt van. Dat opzich is al goed toch? Het zou pas erg zijn als het je niets kon schelen. Misschien moet je die jongen vertellen dat je het eigenlijk niet wilde en dat je er spijt van hebt. En dan niet van ‘ik voel me zooo gebruikt, blablabla’ maar gewoon simpel: Ik wilde het eigenlijk niet en ik heb er spijt van. Dat moet je gewoon even weten.

De discussie over of je gebruikt bent ja of nee, heeft geen nut. Jij voelt je zo. Hoe wel in je achterhoofd dat het ook je eigen schuld is geweest. Gelukkig maar dat je er spijt van hebt. Je hebt hier duidelijk van geleerd, en het enige wat je kunt doen is doorgaan en het vergeten.

Mooi gesproken Pummel :slightly_smiling_face:

Thanks =)

Tja wat gebeurt is, is gebeurt, niks aan te doen.

Heb ik ook gehad hoor, I swept of my feet, ik kende hem net een dag, en ben toen al met hem naar bed geweest, niet al the way gegaan (k was nog maagd), zo slim was ik dan weer wel.
maar hij bleek ook een enorme lul.
K hoop niet dat het je eerste x was? want dat zou uber kut zijn.
maar ach je kan t ook zien als dat je ervaring hebt op gedaan, t was wss niet zo vervelend voor jou. dus je hebt ook gewoon een leuke nacht gehad.
en in het gevolg niet meer zo snel met iemand naar bed gaan.
hoop wel dat je t veilig deed, anders krijgt dit nog een staartje :slightly_smiling_face:

Bwahahahha nooit een jongen geloven die ‘ik houd van jou’ zegt buiten een langdurige relatie.

Ja je bent wel gebruikt, want je bent er gewoon ingetrapt hoe hard dat ook klinkt. :confused:

hey thx ik heb hier echt veel aan ik heb idd hetzelfde als iemand verteld je bent mooi lief bla bla dan ben ik ook snel verkocht en dat wist hij wel want hij zij altijd damn je bent zo lief dit en zo super mooi dat en op dan moment voelde in me speciaal en trapte ik er vet hard in :frowning_face:

haha ja daar ben ik nu ook achter

ow, ja had ik ook hoor. iedereen wil dat horen lijkt me :slightly_smiling_face: