Gebruikt..:(

----

er is niet veel en nu.
Die kerel is gewoon een enorme klootzak.

en ik snap niet waarom je met hem naar bed bent geweest terwijl hij niet eens je vriend was

Jij wilde toch ook seks met hem? Anders was je niet met hem naar bed gegaan… Dan vind ik niet dat hij je gebruikt heeft, sowieso niet voor seks want je wilde het zelf ook, en wat is gebruiken?
Lief tegen elkaar doen en daarna te horen krijgen dat je tóch zijn type niet bent?

k snap wel dat je je klote voelt, maar je hebt het zelf zover laten komen…

Nee maar ik heb er zelf ook nogal veel spijt van dat ik met hem naar bed ben geweest…

Tuurlijk is ze wel gebruikt. Je bent gebruikt als iemand met je gaat alleen om de seks of zoenen. Zij hield echt van hem en daarom wilde ze met hem gaan. Hoe kun je nou zeggen dat ze niet is gebruikt. :S
En ook dus als jij heel erg verliefd bent op een jongen en je zoent met hem en dan gaat ie later met iemand anders, dan voel je je toch ook gebruikt, ook al wilde je zelf met hem gaan?

Ja ik snap ook wel dat ik het zelf zo vet heb laten komen maar je bedenkt toch niet in anderhalf uur of je wel of niet van iemand houd?

maar waarom ga je dan met hem naar bed?

Ze HOUD van hem? Ze hebben niet eens iets en ze houd van hem? lol. hoe oud is ze? 12?

Als ik verliefd ben op een jongen en ermee zoen en hij zegt daarna dat ik tóch zijn type niet ben, ja tuurlijk voel je je kut. Maar om meteen ‘breezah’-achtig te roepen dat je dan gebruikt bent. Sorry, daar doe ik niet aan.

Omdat ik van hem hield echt heel veel en hij zij dat hij ook van mij hield en we waren tv aant kijken en beetje zoenen enz en toen kwam het er gewoon van ik voel me zelf nu ook echt een hoer :frowning_face: ik had het nooit moeten doen

ik ben niet 12 ik ben 15 en waarom breezah achtig als een jonge dit bij jou doet voel je je ook gebruikt hoor. jij gaat toch ook niet DIRECT met een jongen als je van hem houd?

aah je bent pas 14 dit ga je nog wel vaker meemaken,

tis wel kut, maar reken er maar op dat je dit nog vaker mee maakt, want zo zijn de meeste jongens van tegenwoordig

Ik hou niet zo snel van iemand, echt houden van kan niet na een week of een maand. Dat groeit.
Eerst heb je iemand leuk vinden, dan verliefdheid en daarna komt houden van.

Ik vind het breezer-achtig om te roepen dat je gebruikt bent.
Je bent er zelf toch bij, je zoent zelf met hem. Sowieso stom om je meteen helemaal vol aan een jongen te geven als je van zijn kant niet weet hoe en wat hij met je wil.

damn Jonges… waarom moeten ze altijd zo moeilijk doen?

@ IELS

maar ik kon toch allemaal niet weten dat het zo zou gaan lopen?
dat hij dit soort dingen ineens allemaal ging zeggen?

Je was gewoon te wispelturig, je zegt zelf dat als iemand zegt dat je van hem /haar houdt je er niet gelijk mee gaat, maar net alsof dat beter is als seks hebben terwijl je er niet mee hebt :'D?

Ik snap niet zo goed wat je hier mee bedoeld?

Nvm, youre just to stupid.