Gebruikt worden door een jongen waar je verliefd op bent...

De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Ik ben echt ontzettend verliefd op een verkeerde jongen. Nu vraagt hij of ik bij hem thuis wil slapen(hij woont 2 uur van mij vandaan) , en begint die een beetje als grapje over seks. Nu heb ik dus de bevestiging dat die me wilt gebruiken voor seks, maar ik weet niet meer wat ik met mijn eigen gevoelens moet. Ik ben nooit in mijn hele leven zo verliefd geweest. Aan de ene kant wil ik gewoon langs gaan en hoop ik dat die gevoelens voor me heeft, maar aan de andere kant weet ik dat dit niet goed is, maar ik kan het gewoon niet los laten.

Zijn er adviezen? :frowning_face:

Hoe moeilijk het ook is, probeer hem te vergeten. Je zegt zelf ook dat je weet dat hij uit is op seks en als je er toch heen gaat in de hoop dat het iets kan worden kan je denk ik alleen maar teleurgesteld worden.

Probeer hem uit je hoofd te zetten en ga niet!

Ik wou dat ik dat kon, maar ben inmiddels al zo’n 7 maanden echt verliefd op hem.

Echt niet doen, je gaat er nog erger door gekwetst worden! :sob::muscle:

Ik heb nu trouwens nagevraagd of die me voor seks wilt gebruiken, zegt die nee. Nu vraagt die of ik het zou willen?

Ik denk sowieso niet dat een jongen daar doodleuk ‘ja’ op zou antwoorden. Doe t niet meisje!

Dit. Lieve meid, je hebt in je begin post al zoveel gepost; verkeerde jongen, maakt grappen over seks, wil dat je bij hem slaapt,

Laat het niet zo ver komen dat er iets naars gebeurd en je hier weer mee gaat zitten, dat je nog meer somber wordt door wat er kan gebeuren. Dat is het niet waard!
Het feit dat je hier een topic over opent zegt al heel heel veel, je eigen intuïtie heeft hier namelijk geen goed gevoel bij, luister daarnaar!! Luister naar je intuïtie en naar je verstand! En bespaar je de pijn.
Verliefdheid maakt blind, dus het is logisch dat je naar hem toe wilt gaan. Maar als je blind bent zie je ook niet of je het juiste pad voor jezelf bewandeld. Doe het niet :slightly_smiling_face:

Ja, bedenk ik me nu ook. Hij zegt dat als ik het zou willen hij geen nee zou zeggen, en dat we het later wel zullen zien…