Nou der is dus jongen waar ik af en toe mee praat.
Laats was ik met een vriendin aan het fietsen en toen riep hij; Heee dames! ( hij had geen idee datt wij dat waren)
Dus op msn ik; hee, wis jij niet dat wij dat waren?
hij; oh waren jullie dat sorry sorry:$:$
enz.
Maarja… volgende dag op msn. (Wij hadden geen gesprek met elkaar) Krijg ik opeens uit het niets de vraag; Hee kun jij morgen afspreken?
Dus ik uh… ben morgen naar de efteling maar 'savonds dan kan ik denk ik wel.
oke; Half 8 bij *naam van plek*
najaa… ik vertrouwde het dus niet want hij doet nooit zo snel weetjewel.
dus ik zo; Oke:), doe je mee aan weddeschap ofso?
hij; Nee… ik wil jouw gewoon zien is kei lang geleden.
We hebben elkaar dus 1x gezien en dat was met carnaval.
en toen kreeg k allemaal de vragen;
- Wil je tijdens zoennen liggen-zitten of staan.
(ik hebgeantwoord maakt me niet uit.*tekentje dat raar kijkt*) - Wat zou je doen als ik je hand naar mijn lul bracht
(ik heb geantwoord, een vuist maken en stompe; nee grapje uh… wegtrekken) - Mag k dan wel aan je kut komen
nee
-Mag k dan wel aan je kont komen
geantwoord; Ja das wel beter ofso, als je mar niet verder gaat. - Moet k dan binnen of buiten je broek blijven?
geantwoord; uh buiten he vriend.
Maarja… bij die afspraak ben ik dus niet opkomen dagen, uit angst dat hij me gebruikt en omdat ik te laat terug was van de efteling.
Hij wist dat ik miss. niet zou komen dus dat was geen probleem.
Nu hebben we voor zondag wat afgesproken, heb gezegt dat ik het nog niet zeker wist.
Maar in iedergeval duidelijk dat hij me dus alleen daarvoor gebruikt.
ook op hyves heb ik krabbels van hem met andere meisjes gelezen * weet het gemeen gemeen.*
maarja bij eentje had hij onder haar profiel foto gezet; Kan niet wachten om je weer in mijn armen te sluiten. we bellen/msnen/smsen nog wel! xloveyouw.
ofsowiets.
en bij anders meisje; Kei mooie foto schatje xloveyouw.
Maarja wat moet ik nou?
… vandaag Koninginnendag en heel toevallig weet ik dat hij ook naar de stad gaat dus misschien zie ik hem nog.
Maar hoe kan k hem erop aanspreken dat ik denk dat hij me gebruikt?
HELP!
x.
Sorry voor lange verhaal!