Gebruikt hij mij ofniet?

Nou der is dus jongen waar ik af en toe mee praat.
Laats was ik met een vriendin aan het fietsen en toen riep hij; Heee dames! ( hij had geen idee datt wij dat waren)
Dus op msn ik; hee, wis jij niet dat wij dat waren?:stuck_out_tongue:
hij; oh waren jullie dat sorry sorry:$:$
enz.
Maarja… volgende dag op msn. (Wij hadden geen gesprek met elkaar) Krijg ik opeens uit het niets de vraag; Hee kun jij morgen afspreken?
Dus ik uh… ben morgen naar de efteling maar 'savonds dan kan ik denk ik wel.
oke; Half 8 bij *naam van plek*
najaa… ik vertrouwde het dus niet want hij doet nooit zo snel weetjewel.
dus ik zo; Oke:), doe je mee aan weddeschap ofso?
hij; Nee… ik wil jouw gewoon zien is kei lang geleden.
We hebben elkaar dus 1x gezien en dat was met carnaval.
en toen kreeg k allemaal de vragen;

• Wil je tijdens zoennen liggen-zitten of staan.
    (ik hebgeantwoord maakt me niet uit.*tekentje dat raar kijkt*)
  • Wat zou je doen als ik je hand naar mijn lul bracht
    (ik heb geantwoord, een vuist maken en stompe; nee grapje uh… wegtrekken)
  • Mag k dan wel aan je kut komen
    nee
    -Mag k dan wel aan je kont komen
    geantwoord; Ja das wel beter ofso, als je mar niet verder gaat.
  • Moet k dan binnen of buiten je broek blijven?
    geantwoord; uh buiten he vriend.
    Maarja… bij die afspraak ben ik dus niet opkomen dagen, uit angst dat hij me gebruikt en omdat ik te laat terug was van de efteling.
    Hij wist dat ik miss. niet zou komen dus dat was geen probleem.
    Nu hebben we voor zondag wat afgesproken, heb gezegt dat ik het nog niet zeker wist.

Maar in iedergeval duidelijk dat hij me dus alleen daarvoor gebruikt.
ook op hyves heb ik krabbels van hem met andere meisjes gelezen * weet het gemeen gemeen.*
maarja bij eentje had hij onder haar profiel foto gezet; Kan niet wachten om je weer in mijn armen te sluiten. we bellen/msnen/smsen nog wel! xloveyouw.
ofsowiets.
en bij anders meisje; Kei mooie foto schatje xloveyouw.

Maarja wat moet ik nou?
… vandaag Koninginnendag en heel toevallig weet ik dat hij ook naar de stad gaat dus misschien zie ik hem nog.
Maar hoe kan k hem erop aanspreken dat ik denk dat hij me gebruikt?
HELP!

x.
Sorry voor lange verhaal!

Zeg gewoon heel duidelijk tegen hem dat je niet geintereseerd bent in al die dingen die hij aan jou vroeg. Zeker niet aangezien hij nogal een losse flodder is en elk meisje waarschijnlijk zo aanspreekt. dus mocht hij gewoon vrienden willen zijn is dat geen probleem, maar zodra hij iets doet waarvan hij weet dat jij het niet wilt dan hebtie problemen.

gewoon duidelijk en hard xD

forget about him, moet lukken want ik kan me niet voorstellen dat je hem leuk vind, of wel?
en als je hem tegenkomt, gewoon beetje negeren, sarcastisch doen, kortaf.
in ieder geval, dat zou ik doen,
succes ermee

Nou hij komt ook lekker betrouwbaar over zeg.
Ik denk wel dat hij je gebruikt, ik zou hem niet vertrouwen als ik jou was =P

wat een weirdo.
als hij aan je komt moet je zijn ballen eraf draaien xD want hij klinkt alsof hij niet te vertrouwen is :slightly_smiling_face: .

Hij wilt waarschijnlijk alleen sex.

Tjaah,. het ergste; Ik vind hem leuk!
maar dat komt omdat hij eerst anders was, met carnaval en in die week erna enz.
en tjaah I don’t know.
Ik wil best ofzo zoenen ( word wel mn 1e, dat weet hij)
… maar om meteen verder te gaan, nee dat laat k echt niet toe hoor!
maar ohw god, hoe kan ik dan zeggen dat ik denk dat hij mij gebruikt?:open_mouth:

x
*Misschien zie ik hem vandaag nog wel in de stad, koninginnendag, dus als hij dan met ander meidje is dan zeg ik; hee ik zag jouw nog in de stad;)
dan zegt hij meestal; Oh waarom was je niet effe geweest dan zeg ik gewoon; Omdat je al met een andere meisje stond!
kijken ofdat hij dan nog wat zegt, maar dan moet ik hem ook wel zien ofniet?*

hoe heet die gast want zo een heb ik ook op msn

Oeh moet ik hier echt namen gaan noemn?
… doe ik liever niet; bang dat hij dit leest.:$:$
Anders zeg jij de naam dan zeg ik wel ofdat hij het is ofniet!:O?
SORRY SORRY SORRY!

Niet doen! ik heb ook zulke gasten gehad, die ook al dat soort vroeg, en ook ik ben toen niet naar die afspraak gegaan.
maar goed ook, want daarna hoorde ik dat hij een meisje verkracht had, zelfde plek waar wij ook hadden afgesproken.

zoiezo iemand die zo tegen jou praat, respecteert jou niet!
het is gewoon een pervert die alleen maar sex wil. en meid je verdient echt beter dan dat!
keer je rug naar hem, verwijder hem van msn, en zet hem uit je hoofd. want ookal vind je de aandacht leuk, hier word je echt niet gelukkig van.
het gaat hem niet om jou, en dat is doodsonde.
dus zoek nog effe verder, en zoen pas met een jongen als jij jou leuk vind, gewoon om hoe je bent. en niet vanwege je lichaam!

Het is een mossel die alleen sex wil. Forget him! I know, dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar er zijn zat andere jongens die ook leuk zijn en je niet gebruiken.

[i]Klinkt als een vies, raar ventje.

Ken er ook zo een, vergeet hem gewoon. ;][/i]

Nou, hij gaat echt niet het hele forum af (op een echte meisjes site) om te kijken of jij wat over hem zegt hoor. En anders heeft hij zichzelf toch al in het verhaal herkent. Maarja.
OT: Ik volg de rest.

't is toch duidelijk genoeg dattie je gebruikt? en waarom gaf je in godsnaam antwoord op die belachelijke vragen?.. ik had em gewoon geblokt hoor… beetje zelfrespect?

Meid, laat hem schieten. Hij heeft in de gaten dat je hem ziet zitten waardoor het voor hem nog makkelijker is om je te gebruiken.

Een ding: NIET afspreken! :slightly_smiling_face:
& iemand beters zoeken!

Wat iedereen hier bove zegt dus.
Hij heeft je een keer gezien en vraagt zo’n dingen direct? lijkt me duidelijk.

Ik ga waarschijnlijk wel; alleen met een vriendin!
… die kent hij ook en zei hem ook. dus waarschijnlijk haalt hij dan niet zoveel uit en hopelyk word hij dan beetje normaal/