Gebruikt hij me?

heeii,

ik vind een jongen heel leuk maar ik twijfel eraan of hij me gebruikt.
we spreken een paar keer in de week af. en dan praten we over onze dag en is het heel gezellig. maar het eindigt elke keer in bed. van andere mensen hoor ik dat hij een player is en dat hij me gebruikt, maar ik weet niet of ik het moet geloven. en ik heb het aan hem gevraagd of dat waar is enzo, maar hij zei dat ie eens een hartig woordje met die mensen zou gaan voeren want het is niet waar. maar steeds meer mensen beginnen het te zeggen en ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen. hij heeft me trouwens ook nog niet gevraagd.

ik weet het gewoon echt niet meer. ):
xx

Heb je echt seks met hem?

nee dat niet. maar wel meer dan zoenen als je me snapt

Ja, ik denk dat hij het niet zo serieus neemt als jij als jullie niet eens vast iets hebben en wel telkens in bed eindigen.

ja daar ben ik dus bang voor. maar aan de andere kant issie wel heel lief en dringt ie ook niet echt aan tot dingen. zijn vorige relatie was een van 1 jaar en dat meisje wou helemaal niks meer dan zoenen en hij heeft ook serieus gewacht.

Hebben jullie een relatie? Zo niet, dan is er grote kans dat hij je gebruikt ja… (Of dat je makkelijk bent, sorry…)

vraag hem of hij meer wilt. wij kunnen jou daarop geen antwoord geven :slightly_smiling_face:

nee we hebben niet een relatie, want we kennen elkaar nu 2 weken. :blush: maar hij vroeg in het begin wel zovan: ik ben wel iemand van de relaties, en ook van de lange en als je dat niet wilt dan heeft het geen zin. dus misschien gaat ie me nog vragen maar dat weet ik dus niet

ga niet meer verder met hem. dan merk je vanzelf wel of hij je gebruikt. hij zal namelijk wel ‘weggaan’ als hij je gebruikt als jij ineens niet meer wilt

Ik zou gewoon even leuke dingen gaan doen die niets met enige vorm van seks, of iets wat er op lijkt, te maken hebben. Gewoon lekker buiten afspreken, wat praten, wat drinken of misschien een keer wat eten? Dan gewoon netjes voor de deur van jouw huis dag zeggen, kijken wat hij doet. Wil hij ineens niet meer afspreken, dan weet je zeker dat hij je heeft gebruikt. Misschien vind hij het wel hartstikke leuk en vraagt hij je nu wel, omdat jij met van die leuke ideetjes komt, en dus niet alleen maar in bed eindigt.

ja dat is wel zo, maar zo makkelijk gaat dat niet denk ik. want ik voel wel echt iets voor hem

nou hij wilt in elk geval geen relatie met je dus in die zin dan ja, jij spreekt met hem af, zoent met hem en gaat weer weg, dus dat lijkt me wel duidelijk dan :stuck_out_tongue:.

Probeer eens met hem af te spreken zonder in bed te belanden, gewoon te pratne of doen jullie wel eens iets anders leuks?

inderdaad @flawed dat is een goed plan

nou dat klinkt al wat minder erg. Maar ga eens wat anders met hem doen dan, niet alleen maar zoenen :stuck_out_tongue:.

ja inderdaad, ik zal eens wat leuks verzinnen (:

Nou, waarom vraag jij hem niet? Dan weet je van de eerste keer waar je staat. Ik vind het trouwens een logische vraag aangezien jullie al verder gaan… Tenzij je natuurlijk op je 16de al een fuckbuddy wilt, daar sta je volkomen vrij in.

waar rook is, is vuur

ja dat is zo. kweet alleen niet hoe. gewoon vragen: wil je met me is zo saai.

Oh over vragen gesproken: Ik heb mijn vriend eigenlijk ook een soort ‘gevraagd’, of tenminste. We gaan met dezelfde mensen om zeg maar, en na een tijdje was het steeds “Is het nou al officieel?”, bla, bla. Toen heb ik, op een avond in de kroeg, uiteindelijk maar in zijn oor gefluisterd “Zullen we het maar officieel maken?” en toen waren we dus officieel bij elkaar. Ook al (hoorde ik later) zei hij eerder al van “Ja, voor mijn gevoel zijn we al gewoon een stel” etc, etc. Wel leuk om te horen, haha.

Als ik jou was, zou ik daar even mee wachten. Ga nou maar eerst doen wat ik net zei :stuck_out_tongue: