gebruikt hij me?

Ik zit nu paar maanden te klote met een jongen maar we hebben geen verkering, we hebben wel meer gedaan dan zoene en dat verteld hij allemaal door aan zn vrienden, op zich logisch want het zijn zijn vrienden. maar hij zegt het zo dat het lijkt alsof ik hier de hoer ben.
en als ik bijv. in het cafee ben en hij is er ook samen met zijn vrienden zegt hij niks tegen my als ik hem alleen tegen kom komt er amper hoi uit. ook krijg ik als ik na het uit gaan thuis kom een sms waarin staat dat ik er zo goed uit zag die avond terwijl hij verder niks tegen me zei???
zou hij me alleen mr gebruike voor de seks?

jup hij gebruikt je… i think
dus dumpen…

ja hij gebruikt je zeker weten,
als hij een echte jonge was dan zou hij wel normaal je gedag zeggen en je erbij vragen als hij met zn vrienden is,
dus ik zou hem dumpen, haha het beste nog als zn vrienden erbij zijn
succes!

Ja, ik denk dat hij je gebruikt.
Zo snel mogelijk dumpen, de klootzak.

Dumpen die handel!
wat ben jij makkelijk zeg!

Wat een hufter, snel dumpen die kerel!

Niet gemeen bedoeld ofso, maar als je zeker wist dat ie je niet gebruikt, had je waarschijnlijk deze topic niet geopend. Bij twijfel kun ej m beter gwn dumpen.

Ik denk dat je het antwoord zelf wel al weet.

Weet t bijna zeker, dumpen.

Hm … kweetniet … Misschien is hij gewoon te verlegen … of zou het helemaal niet stoer zijn tegenover zijn vrienden om jou dag te zege ( hij kan zeggen aan zen vriende wat ie wil ) dat hij je gewoon maar neemt voor de seks ofzo … maar daarom wilt dat nog niet zeggen dat het echt zo is , je kent dat wel eh , mannenpraat :grin: mja kweetniet … Moest hij je echt gebruiken denk ik niet dat hij je zou sture dat je er mooi uitzach die avond ofzo … Maar zoekje gewoon een ander vriendje om een echte relatie mee te beginnen …

je kan hem niet echt ‘dumpen’ want jullie hebben niets.
maar zorg dat je geen contact meer met hem hebt,
sms niet terug etc.

want welke sukkel zegt niks tegen het meisje waar hij mee bezig is?

Moet je dat nog vragen? :confused:

je weet het zelf dat hij je gebruikt,dus doe er iets aan
dumpe!

ik vind het eigenlijk wel heel moeilijk om hem los te late, ook al is niet goed wat hy allemaal doet misschien moet ik gewoon niks meer van me laten horen en dan zien wat hy doet … merk ik het vast snel genoeg

Bescherm jezelf tegen zulke types, waarom zou je hem moeten ‘loslaten’? Je hebt hem nieteens ooit ‘vast’ gehad.