Gebruikt hij me?

Ik heb dus een jongen leren kennen en hij zit bij mij op school. We hadden afgesproken en toen ook gezoend. Maar daarna praatte die ineens niet meer omdat z’n soort van ex weer tegen hem praatte. Toen een week later begon die weer te praten en zei die dat ie niet meer met dat meisje sprak. Ik geloofde hem en toen met carnaval hadden we gezoend en heeft ie me naar de auto gebracht s avonds en zich voorgesteld aan mijn moeder. Ik begon hem echt heel leuk te vinden. Maar toen hadden we afgelopen maandag afgesproken en toen wilde hij me vingeren en vroeg hij of ik hem een hoofdje wilde geven. Ik vond dit heel snel en dacht dat hij me gebruikte. Hij zei dat hij me echt leuk vond en dat hij gewoon een beetje spanning wil. Ik wist niet wat ik moest doen en toen had ie s avonds tijdens carnaval met een meisje gezoend, dat wist ik van te voren al dat ie dat zou doen maar ik zag het gebeuren. Hij was dronken en zei schat het is carnaval jij mag ook los gaan, hij wilde dus nog zoenen maar ik niet meer aangezien die net een ander heeft staan lebberen. Toen die avond raakte die in gevecht met een vriend van me (niet om mij maar om een andere reden) en toen zeiden mijn vriendinnen: Je moet echt kappen met die gozer hij is je niet waard, het enige wat hij wil is zijn tong lekker kunnen gebruiken. Mijn vriendinnen mogen hem echt niet en hij mag hun niet. Nou zei ik dus dat ik niet meer wilde omdat ik geen seksuele dingen wil doen als ik niet in een relatie zit en hij dat wel wil. Dus we hadden allebei andere ideeën dus dit ging niet werken. En hij heeft nog een paar keer gevraagd of ik echt niet wilde omdat hij mij wilde en zich goed voelt bij me. Ik zei zullen we gewoon vrienden zijn en hij zei dat hij of FWB wilde zijn of niks omdat gewoon vrienden “te pijnlijk” voor hem zou zijn. Ik weet niet of ik hem moet geloven of ie me echt leuk vind of dat ie me als een lolletje ziet en me dus gebruikt.

Ohja ik kreeg nog een snapchat van hem en daar stond in: Wat een kutdag. Toen zei ik: Hoe komt het? Toen zei hij weer: Sarcasme tot de max. Ik zei: Wat een sarcasme hahaha. En toen zei hij: Lol als het over jou ging en dan zo’n duimpje omhoog smiley. Snapt iemand wat ie hier mee bedoeld en of ik dit als een lullige opmerking moet opvatten?

Ik moet er mee kappen want hij is niet de goede persoon voor mij maar ik ben denk ik verliefd en voel me nu heel erg rot dat het voorbij is en hij zit bij me op school dus ik zie hem regelmatig en dat wordt dan niet makkelijker denk ik. Ik heb er al een paar keer om gehuild als ik eerlijk ben.

Wat moet ik doen? Heeft iemand tips en/of ervaringen? Want dit voelt echt heeeeel erg rot en deprimerend :frowning_face:

x

Als je zelf al weet dat hij niet goed is voor je zou ik er per direct mee stoppen. Ook uit je verhaal te lezen lijkt hij niet geïnteresseerd in een relatie en ik denk dat als je hier mee door gaat je jezelf alleen maar pijn mee doet. Ik vind dat excuus van dat het te pijnlijk voor hem zou zijn als jullie alleen vrienden zouden blijven bullshit, ik zou het gewoon helemaal afkappen. Het is moeilijk maar het wordt nog moeilijker voor je als je hiermee doorgaat, doe dat jezelf niet aan :sob::muscle:

Ik snap wat je bedoeld meid, ik herken het. Het is best wel rot en deprimeren. Maar je zou er mee moeten kappen. Hij wil echt alleen maar voor de seks.

Ik weet dat het lastig is maar kap het contact helemaal af. Ook al zit die bij je op school, ga niet meer in op zijn berichten.

Dump die gast. Je hebt dit soort mensen niet nodig in je leven. Ga leuke dingen doen met vriendinnen en praat nooit meer tegen hem. De smeerlap.

Helemaal afkappen hij wilt je alleen maar voor de seks. En waarschijnlijk als je er 1x aan toegeeft is de spanning voor hem eraf en gaat die weer opzoek naar een ander.

ik ben er ook mee gekapt maar nu realiseer ik me dat het echt over is en dat doet zo pijn :frowning_face:

^ Ja dat is inderdaad even rot, maar ik vind het wel een goede beslissing van je. Ik denk dat je veel meer spijt had gehad als je door was gegaan met deze jongen en je misschien wel had laten gebruiken door hem. Nu ben je dat gelukkig voor. :slightly_smiling_face:

We hadden wel bij elkaar gevoeld zeg maar omdat ik dacht dat het goed zat, maar meer heb ik niet gedaan gelukkig! :slightly_smiling_face:

Heel vervelend dat je hem leuk begint te vinden, maar gelukkig zie je zelf al dat dit niet goed voor je is. Je moet hier dus ook echt mee stoppen!