Gebruikt hij me nou of niet???

ok laat maar

Jeetje mineetje, vat het samen?

Wowjoo, sorry hoor, maar er zijn grenzen wat lezen betrefd…

pff ik heb het helemaal gelezen. Beetje vaag stuk, dat over wie wat had gezegd (de 3e alinea van onderen). Maar … kun je er niet gewoon met M. over praten dan?

Oke, ik nam de moeite.

Al die details doen er niet toe; het is gewoon een knul die kennelijk niet oprecht in je geïnteresseerd is. Laat gaan.

Ik heb het gelezen (!!!) thumbs up for me (:
haha, maar nu even back to the point.
als mensen zo onduidelijk gaan doen, moet je grenzen gaan stellen.
je kan aardig tegen hem blijven doen, maar wees meer alert. Geen geld meer geven etc. Maar geen vijanden gaan maken, dat gaat echt voor onnodig gezeik zorgen. Ontwijk hem gewoon zoveel mogelijk, vergeet hem en als je hem dan toch per ongeluk een keer ziet, gewoon aardig blijven doen. Hij is jou verdriet niet waard, echt niet!

Ik heb het ook helemaal gelezen,
maar hou oud is hij/jij eigenlijnlijk nu? dan kunnen wij ook beter beoordelen ook qua leeftijd.
Maarja: hij is blijkbaar niet geinteresseert in JOU dus laat hem indd gaan, forget him (;

pfiew. gelezen woehoe! :grin:
maare ff OT:
ik zou hem laten gaan,
maar het is miss wel handig als we weten hoe oud ie is enzo…
en verder,
snap ik er eerlijk gezegd helemaal niks van. :blush:

wtf ben jij 18?

Uuhm, hoe oud ben je?
En ik zou gewoon geen geld meer geven aan M.?
Dan merk je vanzelf of hij uit is op jou of je geld :slightly_smiling_face:

Trouwens, een ‘samenvatting’:
M. vond TS leuk. toen kregen ze met elkaar.
Beste vriend van TS is verliefd op TS. Beste vriend zegt dat M. haar alleen gebruikt voor het geld, dat zou M. namelijk gezegd hebben tegen beste vriend.
Toch?

en grenzen wat dt-fouten betrefT.

Net toch uit pure verveleng dit stuk gelezen… Jemig, wat een boel overbodige informatie!
Dit valt toch veel makkelijker samen te vatten. Zonder al die dingen als ‘hij sloeg zijn hand om mij heen en we liepen de kermis over’ of ‘De volgende dag op school vroeg hij hoe het met mij ging en ik zei dat het met mij goed ging en met hem ging het ook goed.’

Als je het een beetje korter maakt, zonder al die zinloze info lezen veel meer mensen het en krijg je meer reacties…

Njah, wat ik zeg: geen geld meer aan hem uitgeven, en het klinkt niet echt als ‘verkering’.