Gebruikt,gebroken en hij gaat door

Heeyy meiden, ik schrijf dit omdat ik de hele tijd aan het huilen ben en hoop dat dit helpt.
Ik heb heel vaak over mijn crush geschreven en het feit dat hij me de hele tijd aan het lijntje houd. Nu hebben we ongeveer 2 weken terug seks gehad. Ik weet dat dit dom was maar het voelde gewoon super goed en ik had totaal geen spijt. Nu begon hij sinds gister een beetje afstandelijk te doen terwijl t best goed ging tussen ons en hoorde van allemaal mensen dat hij opeens close is met een meisje. Hij is vandaag dankzij een vriendin van me met me komen praten. Hij is eerlijk geweest over het feit dat hij heeft gelogen en dat het hem heel erg spijt en niet weet waarom hij dit deed. Ik vroeg met tranen in mijn ogen of ik kan verwachten dat hij binnenkort een ander heeft. Toen kreeg hij ook vochtige ogen en zei waarschijnlijk wel. Toen barstte ik in tranen uit en hebben we even staan knuffelen. Ik zie echt dat hij zich schuldig voelt maar het doet zo veel pijn. Ik snap gewoon niet waarom hij me dit heeft aangedaan. Ik huil al vanaf het moment dat hij het me heeft vertelt. Ik wil hem zo graag vergeten maar hij was mijn eerste keer (met seks) en dat maakt het veel moeilijker. Hij zei dat ik er wel bovenop kom maar ik mag straks lekker kijken hoe hij en dat meisje elke pauze klef gaan lopen doen. Aan de ene kant vind ik ook dat dat meisje recht heeft om te weten wat hij me heeft aangedaan, maar dat is niet aan mij toch?
Sorry voor het lange verhaal en bedankt voor t lezen. Tips zijn altijd welkom xxx

Hoezo heeft dat meisje het recht om dat te weten? Hij heeft jou imo niks slechts aangedaan. Het is gewoon kut gelopen allemaal en daar voel hij zich ook naar over maar daar doe je niks aan. Je kunt niet iets forceren wat er niet is en dan iets wat er wel is weg stoppen.

Uit het verhaal kan ik niet echt opmaken dat je gebruikt ben door hem. Jij hebt er geen spijt van, hadden geen relatie en kan hem dus niks kwalijk nemen. Je hebt zelf die keuze gemaakt en zal het achter je moeten laten, accepteren en weer door gaan. Het is daarom ook totaal niet nodig om dat aan dat ene meisje te vertellen, want dat levert toch niks op of wel?

Nee, dat is inderdaad niet aan jou. Hij heeft zich lullig gedragen, maar uit je verhaal kan ik opmaken dat hij zich er wel echt lullig over voelde. Jullie hebben gepraat, je hebt je antwoord. Waarom dan nu gaan lopen stoken als wraak? Want zo zie ik het wel, als stoken. Ik heb ook wel eens lullig gedaan tegen een jongen, maar zie niet in waarom die jongen dat aan mijn vriend zou moeten vertellen. Het is lullig en kut, en ik snap dat jij je klote voelt. Maar met dat meisje praten zou laag zijn, aangezien jij en die jongen wel een ‘‘goed’’ gesprek hebben gehad.

Jullie hebben gelijk ik zal niks aan dat meisje vertellen. Even ter info de reden om het haar te vertellen was echt niet voor wraak maar dacht gewoon dat dat het beste was.