Gebruikt door familie?

Hallo allemaal,

Even kort: mijn naam is nina, ik ben nu op vakantie. Ik heb een ‘nicht’ genaamd lana. Het zit dus zo: mij ouders komen oorspronkelijk uit georgie. Een land waar eigelijk heel veel mensen arm zijn. Doordat mijn ouders dus naar europa zijn verhuisd hebben ze meer geld dan de meeste in georgie.

Mijn ouders hielpen altijd lana’s gezin, ze gaven altijd veel geld enz. Ik ga altijd in de zomer op vakantie naar georgie. Batumi is een stad in georgie, waar heel veel mensen naar toe gaan op vakantie ( zon zee strand enz) , nu zit dit mij dwars:

Ik heb het gevoel dat lana alleen met me omgaat om mee te gaan naar Batumi… We chatte altijd met elkaar ze weet alles over mij, als er iets was dan vertelde ik het als eerst altijd aan haar enz…

. Nu ben ik al een tijdje in georgie. De eerrste dag kwam ze wel , toen ging ik 2 dagen bij haar logeren. Daarna vertelde ze iets over dat een jongen haar camera wou lenen ofso en dat ze dat niet wou geven ze dus bij mij thuis wou verstoppen voor hem, ze zei tegen mij dat we later die dag weer terug bij haar zouden gaan. Volgende dag zijn we dus bij mij gegaan, ze heeft me gebracht en ze is weg gegaan, ze vertelde me wel dat ze s’ avond langs zou kkomen… Niet dus… Ze is de volgende dag ook niet langs gekomen. Ze heeft niet eens iets via fb gestuurd.

Ik weet haar wachtwoord van fb en ben er dus op gegaan en ze sprak ze af met een ander meisje. Ze heeft me eerder verteld dat ze een meisje gebruikt om ‘leuke dingen te doen’ … Mijn moedr heeft naar haar gebeld om te vragen of ze nog kwam, het enigste wat ze zei is : moet ik alvast inpakken en wanneer gaan we…

Ik weet niet wat ik moet doen , ik hou zo veel van haar …

Sorry dat ik dit hier post… Ik weet gewoon niet tegen wie ik het andrs moet vertellen.

Wat vinden jullie? En wat zouden jullie doen?

Voor de mensen die het noet snappen ( tis nogal een ingewikkeld verhaal)

: mijn nicht gaat alleen met me om zodat ze gratis op vakantie kan gaan en i do no what to do…
Liefs,
Nina

Up…

Ik snap je niet meer vanaf je verhaal met de camera… Waarom heb je nou precies het idee dat ze je gebruikt?

Omdat kijk, ze verzon iets over dat iemand haar camera wou lenen, en dat ze dus wpu dat we naar mijn huis gingen, zodat ik eigelijk hier bleef…

Met andere woorden , ze wil me dus weg hebben…

Nouja, als je zelf al weet dat ze je weg wil hebben en ze tegen jou heeft gezegd dat ze wel eens iemand gebruikt heeft om leuke dingen te doen. Gaat er dan geen belletje rinkelen?

Dat wel , maar ik weet niet wat iik nu moet doen…

heey

Oke lijkt me erg vervelend. er is blijkbaar een goed contact tussen jou ouders en haar ouders?
ze heeft je verteld dat ze een meisje gebruikt om leuke dingen te doen. dat is een slechte eigenschap, daar moet je voor uitkijken. het kan dus heel goed zijn dat ze jou gebruikt, niet dat ze niet om je geeft of om je pijn te doen maar gewoon omdat ze zo in elkaar zit. ik zou eens gewoon met haar afspreken en zeggen wat je op je hart hebt staan. dat is in dit geval de beste manier. misschien heeft ze er een reden voor en kan ze het uitleggen. maar ik zou me niet laten gebruiken… het is natuurlijk heel jammer omdat je veel van haar houd maar je moet er zelf niet onder gaan lijden. praat hier misschien ook met je ouders over, misschien is hen ook iets opgevallen…

Confronteer haar ermee

Okeee.
Nou, ik vind je verhaal eerlijk gezegd ook nogal moeilijk om te snappen, maar ik volg je ook wel een beetje.
Misschien moet je eens met haar praten wat ze nu werkelijk van jullie vriendschap denkt?
Of juist meer met andere vrienden omgaan?
Je denkt zelf ook dat ze je gebruikt, dus waarom zou je nog echt vrienden willen blijven?!
Of je moet het gwn met elkaar uitpraten.
Succes:)

Als ze je weg wil hebben dan ga je toch weg niet lullig bedoelt maar wat moet je met zo iemand? Ga met andere plezier maken en laat haar lekker!:slight_smile:

Dankjewel voor jullie reacties, het probleem is ook dat ze familie is dus ik kan haar niet ff gaan negeren ofso, ik heb het net met mijn moeder er over gehad en ze gaat dus toch mee… Ik bedoel als we plotseling zeggen dat ze niet meee mag ofso dan krigen we allemaal gezeik van familie enz… Nu zit ik dan 3 weken opgescheept met een meisje dat allee. Metme omgaat om Gratis op vakantie te kunnen gaan…

Up…

Sorry maar je verhaal is volkomen onbegrijpelijk

Huh, maar ze is dus totaal verdwenen? Of is ze met je op vakantie en verdwijnt ze telkens? En zit jij daar alleen in Georgië? Idd, ga er zelf op uit. Maar wie is er nog meer? Jouw gezin?

@saarzel uhm ja het is nogal moeilijk om uit te leggen , ff kort het komt erop neer dat mij nicht allee. Met me omgaat op gratis op vakantie te kunnen en voor de rest laat ze me stikken… .

@ ellediorella , ja ze isgewoon alsware verdwenen… Alleen mijn kleine broertje maar dr heb ik ook niet echt veel aan :s

Bekijk het ook van haar kant, voor jou is dit een vakantie en is zij je enge afleiding, maar zij woont daar gewoon en heeft haar hele eigen leventje daar. Misschien voelt ze zich lullig dat ze ook met iemand anders afspreekt, is ze bang dat jij denkt dat je niet meer haar beste vriendin bent, en zegt ze daarom die rare dingen over dat andere meisje.
Je kunt toch niet tegenhouden dat ze met je meegaat, want dat gaan je ouders waarschijnlijk ook niet goedvinden, dus je kunt er maar beter het beste van maken.