Okee, komt nu even een lang verhaal:
Er was een (best wel knappe) jongen, die mij opeens ging toevoegen op facebook. Daarna ging ie opeens op allemaal dingen reageren van mij, en vervolgens begon hij op facebookchat en wou hij mn msn. Kende de jongen verder niet behalve beetje van school.
Heel gezellig mee gekletst enzo. Totdat hij vroeg: vind je iemand leuk?
Ik reageerde met nee, waarop hij zei dat hij dacht dat ik hém leuk vond.
Terwijl ik m helemaal niet kende ofzo :S
Toen vertelde ik m dat hij ook niet echt mn type was (heb ook gezegd dat dat niet veel uitmaakt bij mij). Want hij is nogal alternatief in zn kleding, muziek en stijl.
Een paar gesprekken later vertelde hij me dat hij mij leuk vond.
Ik schrok daar nogal van, want ik had het niet aan zien komen (had hem namelijk nog nooit in het echt gesproken).
Maar daarna gingen we, met een groepje anderen, naar de subway. Was erg gezellig. Ook gingen we samen fietsen en in tussenuren naar de winkel enzo.
Toen kwam dit gesprek woensdag opeens:
Ik: leuk jaa
Hij: wat?
Ik: jij
Hij: really? jij ook trouwens ;p
Ik: jaa dat wist ik al xd
Hij: ja ik ook van jou. Maar eerst zei je dat je geen interesse had, leg dat maar eens uit
Ik: hmh ik twijfel een beetje (:
Hij: ik denk dat we een beetje met hetzelfde probleem zitten. Want weetje het zit zo: jij zei eerst zo van nahh ik heb helemaal geen interesse in jou. En toen had ik al bij mezelf jou neergezet in het vakje “gewoon chill” ipv “maybe nice to have as a girlfriend” en toen liet jij opeens zien dat dat niet zo was and now i am kinda confused :S
Ik: sorry het spijt me. maar ik had het niet aan zien komen en ik kan natuurlijk niet zeggen dat ik jou leuk vind als ik je nog nooit gesproken heb, en dat kwam kennelijk verkeerd aan op jou?
Hij: ja kinda
Ik: sorry, kan ik het goedmaken?
Hij: i dont think so misschien later nog ofzo (dit is zo kak om te zeggen)
Ik: ehm okee nu snap ik het niet meer
Hij: ja ik wachte tot het weer goed voelde maar dat kwam niet en dat is ook niet eerlijk voor jou. Weetje laat maar ik kan er zelf ook niet meer uitkomen… ik ben nu ook best moe.
(later nog zeggen dat ie z’n depri momentje heeft enzoo en dat ie het allemaal even niet meer wist)
En gister hoor ik dus van zn 1e ex (onpartijdig): ja als ik dit zo lees klinkt het alsof hij nog niet helemaal over M heen is (zn 2e ex) en dat hij over haar heen probeert te komen door afleiding bij een ander leuk meisje (ik) te zoeken.
Nu weet ik dus echt niet meer wat ik moet doen. Want ik begon hem juist leuk te vinden. En ik vind het ook best wel lullig dat ik hem wel een kans geef, maar hij mij niet…
Maar ik kan natuurlijk ook wel begrijpen dat hij afleiding zoekt bij andere meisjes om over zn ex te komen, daarom kan ik niet echt boos op m zijn.
Wat moet ik doen? Ik wil opzich best wel vrienden blijven, en ik heb natuurlijk geen enkel idee wat er nu (na 3 dagen) door zn hoofd heen gaat. Want hij heeft dus binnen 2 weken besloten dat hij me niet meer leuk vind ofzo? Maar hij zei ook dat hij er over na moest denken enzo.
Heeft iemand tips? Advies?
ty xx
EDIT: hij ging er dus vanuit dat ik m afgewezen had, terwijl ik dat helemaal niet bedoelde en ook niet van plan was.
EDIT2: msn gesprek is een beetje ingekort