gebruiksvoorwerp!=D

hooi!
ik moet voor handvaardigheid een gebruiksvoorwerp uit hout gaan maken
uit een best wel klein langwerpig blok
maarik heb geen idee wat ik moet gaan maken
het moet trouwens een ofandere sleutelhanger worden ofsoo:-S

xx

Mijn zusje had een broodplank gemaakt…

Heb geen handvaardigheid (gelukkig)
En was er altijd al slecht in, ik kan je niet helpen …

up!

Een voetbal? Een appel? Een bloemetje? een smilie? een ster? Een halve maan? Een citroen? Een theekopje? Een zaag(je)? Een kaars? Een bed? Een kussen? Een afstandsbediening? Een ouderwets autootje? Een sponsbob? Een jurk? Een flesje bier/wijn fles? Een stoel? Een tafel? Een lego poppetje?

Ik weet niet precies wat de bedoeling is? Maar sommige dingen zijn volgens mij niet echt gebruiksvoorwerpen maja…

sorry dubbelpost :grinning_face_with_smiling_eyes:
En succes :grinning:

goeie ideeen
dankje!

nog meer?’?

een gebruiksvoorwerp?! lippenslift fzox) een potlood?! cupcake:D zo’n radio die j ook welles opeen tas ziet?:grinning: nagellak, een stofzuiger!xD chocola!!<-heb j gwoon nodig dus is gebruiksvoorwepx)
uhm kheb weinig ideetjs vndaagg gheghe khaat handenarbeid wnt mn lerares is egt een krengxD

trouwens volgens mij heet zo’n radio een ghettoblaster maar weet nie zekerssxD

een telefoon, een vor, mes ,lepel, een bloem(geen gebruiksvoorwerp ,wel leuk;)), eehm een pen, een paperclip, een schaar,een potje lijp

veel succes
post je het als het af is?

heb ik ook eens moeten doen, moest ook een sleutelhanger zijn. had ik een grote (ofja ligt eraan hoe groot je blok is) sleutel gemaakt, met haakjes eraan om de sleutels aan op te hangen.