gebruiken?

hey allemaal
ik heb gister t wachtwoord gekregen van mijn vriend zijn account op facebook
maar nu blijkt het dus dat hij al best lang praat met een meisje
en dat dat meisje wat fotos heeft gestuurd van haar borsten naar mn vriend en hij vond dat leuk, en wij hadden toen ook al een relatie

wat vinden jullie hiervan?

vinden jullie dit normaal of wat zouden jullie doen?

Waarom kijk je überhaupt op ze account?

omdat t mocht, en ik me verveelde

Of ze keek of niet, het hoort gewoon niet. Klaar. Kijken of die spijt heeft, anders meteen eruit flikkerren

Dumpen. Wat moet je met zo’n onbetrouwbare hond?!

Ik snap niet dat hij je op zijn facebook laat kijken als ie weet dat ie dat soort berichtjes heeft. Is ie zo dom dat hij het is vergeten of wilt hij je bewust kwetsen? Either way, dumpen.

Misschien durfde hij het je niet te vertellen en hoopte hij inderdaad dat je er op deze manier zelf achter zou komen. Maar dit soort dingen daar hoor je helemaal niet achter te hoeven komen, dumpen inderdaad!

Nee ik vind dit niet normaal. Ik vind het ook een beetje dom van hem om jou zo zijn wachtwoord te geven. Iig kan je zo iemand niet vertrouwen, ik zou het ook uitmaken

Hahaha, wat is hij een domkop :’)
Maar goed, dumpen inderdaad, wat moet je met zo’n onbetrouwbare loser?

Praat erover met hem, vraag waarom hij zulke gesprekken heeft met haar en of hij nu nog steeds zulke dingen doet. Ook of hij er spijt van heeft.
Lijkt hij niet eerlijk te zijn, maak het uit. Als hij er echt spijt van heeft zal hij er alles aan doen om je terug te krijgen.
Doet hij dat niet, dan is dit beter voor je.

Ik zou er eerst met hem over praten en kijken wat hij erover zegt. Dan kan je nog altijd beslissen wat je doet. :slightly_smiling_face:

Ik zou echt razend zijn. Hij kan er niks aan doen dat zij die foto’s stuurt natuurlijk, maar hij kan wel zeggen dat hij dit niet wil omdat hij een relatie heeft.

Dat je überhaupt moet vragen of dit normaal is. :’)

Het is toch haar vriend? En hij gaf toch zelf zijn wachtwoord.

Nee. Ik zou niet eens met hem praten hierover. Zulk hondengedrag valt niet uit te leggen.
Dumpen die gore klootzak!

Wat een retard. Hier zou wat mij betreft niet meer over te praten zijn. Adios amigo!

Ik zou het niet accepteren.

Naja sommige mensen vinden dit wel normaal in een relatie :’) daarom denk ik dat hij gewoon zijn wachtwoord gaf. Misschien denkt hij dat hij dit gewoon kan doen.