Gebroken wit jurkje in de herfst

Hi!

Ik heb 'n vraagje. Ik heb dit jurkje van de H&M in m’n kast hangen, maar vanwege de slechte zomer heb ik het amper aangehad.

http://i39.tinypic.com/iwqk5v.jpg

Nu wilde ik het combineren met een erg leuk rood jasje van de Sting en daaronder dan een spijkerbroek. Kan dat nog in de herfst? Wel met een jas erover, natuurlijk.

Ik vind een spijkerbroek onder een jurkje niet zo leuk… Gewoon een panty er onder is wel leuk, vriendin van mij heeft dat jurkje ook :slightly_smiling_face:

Geen spijkerbroer inderdaad, legging of een panty met een blazer of jasje is leuk!

je kan ook zo’n spijkerlegging (kweet effe niet hoe het heet) er onder doen, dat zou best wel staan denk ik

Bedankt voor de reacties. :slightly_smiling_face:
Het jurkje kan je iets opstropen, hij is niet zo super lang, dus op een spijkerbroek lijkt het net een tuniek of gewoon een wat langer shirt. Een legging lijkt me namelijk best wel koud.

Ik draag altijd jurkjes, bijna alleen maar.
Dus ja het kan in de herfst, ik ga me zo omkleden voor een afspraak en trek dan ook mn gebroken witte jurkje aan :wink:
En met een broek vind ik het niet zo leuk, doe gewoon een panty aan!:smiley:

Inderdaad geen spijkerbroek. Legging is echt niet zo koud hoor :slightly_smiling_face: zolang je maar lekker warme schoenen aan hebt heb je er niet zo’n last van.

En ik zou het trouwens niet met een rood jasje combineren, maar meer met herfstkleuren. Donkergroen of donkerrood (als je jasje donkerrood is heb ik niks gezegd) en ik vind het wel leuk met zo’n lang vest. :slightly_smiling_face: O, en een grote sjaal, dan is het helemaal niet zomer-achtig meer.

hmm ik zou zeker geen spijkerbroek doen. misschien zo’n leuke grijze ‘‘gebreide’’ panty van de h&m?

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0011865_1.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]
dat zou een stuk leuker staan, ook met een rood jasje :slightly_smiling_face:

thermo leggingen zijn uitkomst
action heeft nu ook thermo panty maar of dat ook werkt?

Ooeh die thermo panty wil ik wel eens proberen dan!

moet in Mix & match met miskopen

Ik zou geen spijkerbroek onder een jurkje doen, maar gewoon een dikke panty als je het te koud vindt.

Wat heeft die pop platte voeten… :’)

Ik denk dat het mooi is als je dat jurkje draagt, met een gebreide panty.
En voor eroverheen draag je zo’n lang (gebreid) vest en die laat je open, wat ongeveer evenlang is als het jurkje. Dan laarsjes erbij en een leuke lange ketting :slightly_smiling_face:

Wel een leuk jurkje! Je kunt hem ook bewaren voor volgend zomer

Huh? Het is geen miskoop hoor. :stuck_out_tongue:

Aan de anderen: hartstikke bedankt voor alle tips. Het jasje is trouwens inderdaad donkerrood. Ik bewaar het jurkje natuurlijk ook voor volgende zomer, maar het leek me wel leuk om 'm in de winter ook een keer aan te kunnen. :slightly_smiling_face: