Gebroken middenvoetsbeentje

Gisteren heb ik -heel dom- mijn buitenste middenvoetsbeentje gebroken. Ik lig nu in het gips tot net onder mijn knie en vind het nu nog allemaal wel wennen.
Nu ben ik op zoek naar ervaringen en tips (vooral praktisch dan) van mensen die al eens met hun been/voet in het gips gelegen hebben.
Alvast heel erg bedankt!

Tot onder je knie? Ik dacht dat je dan gips kreeg dat net boven je enkel uit komt.
Maar ik heb er geen ervaring mee. Beterschap!

Wow, dat is best lang/ver/hoog ? tot net onder je knie.
Maar uh, geen ervaring ofzo, Sterkte ermee!

nee, jammer genoeg niet.
bedankt.

Ik had ook mijn middenvoetsbeentje gebroken, dat was in t weekend van carnaval dus toch al een tijd terug. ik ben toen niet naar de dokter gegaan omdat we dachten dat het mijn teen was maar na 3 of 4 weken kon ik er nog steeds niet goed op lopen en toen zijn we wel gegaan, moest ik fotos laten maken en toen was dus mijn middenvoetsbeentje gebroken. ze zeiden toen dat ik niet in het gips ofzo hoef omdat het zichzelf hersteld… en nu heb ik er nog steeds heel erge last van maar t kan heel lang duren zeiden ze voordat dat helemaal over is.
maar ik heb geen ervaring met gips dus dit was eigelijk best een nutteloze reacie;p
maarja, sterkte!

toch bedankt!

niemand?

mijn mama heeft dat ook gebroken zo’n 4 jaar geleden en kan nog steeds niet op hakken lopen en heeft er nog steeds heel veel last van…

ik heb het ook gehad, maar ze hebben alleen maar mijn voet ingetaped.
Maar dat was vet irritant :stuck_out_tongue:
Omdat dat er ook snel afgaat…
Nou… in ieder geval Beterschap !

bedankt.
@ veerism, hoop dat het bij mij iets sneller hersteld!

Dat had ik ook maar ik hoefde het niet tot net onder mijn knie xD
Waarom moet jij dat =O?

Ik moest eerst een half gips (spalk? zoiets?), was aan de achterkant niet hard ofzo
en daarna moest ik gewoon tape xD

Ja had eerst ook een halve gips.Sinds eergisteren een ‘definitieve’, die komt niet meer zo hoog. Hoe ben jij hersteld?

Talkpoeder!
heb je gewoon gips of loopgips?
zodra je loopgips krijgt zou ik zorgen dat je aan de achterkant tisseus of iets dergelijks stopt bij je knieholte. Anders gaat die helemaal kapot als je gaat lopen…