Gebroken, kapotten, harde lippen.

Hee Meiden!
Ik heb zulke lippen al ongeveer een week en vroeg me af wat je er tegen kan doen.
Hebben jullie tips of weten jullie wat je moet doen?
Het zit er echt niet uit :stuck_out_tongue: haha

Ik heb t ook;) altijd in de winter! Ik gebruik Vaseline… Of zo’n klein potje wat ik bij Tuinen (=winkel) heb gekocht;) 't werkt best goed :grinning:

succes ermee!
Kus

euhm, heel veel vaseline erop smeren denk ik?

Ik heb 't ook altijd, echt kut. Maar ik doe dan altijd heel veel labello op als ik ga slapen en de volgende ochtend zijn m’n lippen weer zacht. :slightly_smiling_face:

xx

bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:

Ik doe er ook altijd vaseline op :slightly_smiling_face:

scrubben, om velletjes weg te halen.
En bij mij helpt kruidvat lippen conditioner ontzettend goed, kost ¤1,50 en zit in een knalroze potje.

voordat je gaat slapen het echt 100000000 keer met vaseline insmeren en dan is het de volgende dag al beter, bij mij dan

Scrubben is juist niet goed dacht ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vasaline erop smeren [evt met aloë vera of calendula, heelt sneller] en soms zachtjes scrubben met een oude tandenborstel, dan gaan de velletjes er vanaf.

ik heb dat in het midden van mn lip omdat ik dat irritante velletje er altijd aftrek ¬¬

maargoed, ik gebruik vaseline lip therapy rose, die is geloof ik maar ¤2/¤3 en werkt goed, ruikt lekker én ziet er leuk uit :stuck_out_tongue:

Eerst scrub je je lippen, dit kan je doen met een tandenborstel, ruwe handdoek of een mengseltje van honing en suiker.
Daarna smeer je je lippen in met heel veel lippenbalsem.
Doe dit liefst voor je gaat slapen, dan herstelt je huid het beste. (:

Maar natuurlijk is het beter om te voorkomen dan te genezen! Ik heb nooit kapotte, droge lippen omdat ik elke dag s’ochtends en s’avonds (soms ook eens overdag) labello op mijn lippen doe. Helemaal niet moeilijk fzo x]

Volgens mij had ik een keer ergens gelezen dat scrubben geen zin heeft ofzo, omdat er geen huidcellen op je lippen zitten? Maar ik weet het niet zeker hoor.

Ik smeer altijd gewoon ieder half uur labello op :kissing:

Heel veel vaseline opsmeren.
Sowieso elke avond een hele dikke laag.

Aaaah dat is die roze, die wil ik heel graag, ik ben ik allerlei kruidvatten geweest omdat die daar in de aanbieding was, maar overal was hij al uitverkocht :’(

vaseline, vaseline.

als je elke avond en morgen vaseline op je lippen smeert heb je ze zo weer goed! doe ik ook altijd =)

bij mij ook=D

Ik weet dat ook niet, ik heb nooit kapotte lippen x]

Vaseline.