Gebroken, ingewikkeld en nog steeds verliefd!

Heej dames,

Ik zit in een erg ingewikkelde situatie… Het zit namelijk zo:

Sinds 5 jaar geleden, in de zomer heb ik een leuke jongen leren kennen. Hij heet Michael, we vonden elkaar gelijk leuk, klik ensow. We spraken in het begin vaak af, veel bellen en smsen natuurlijk… Maar dat ‘elkaar leuk’ vinden ging jaren door, want hij was nog niet klaar voor een serieus relatie zo snel, maar het zat goed en ik had geduld… Er was altijd al een chicki die hem erg leuk vond, maar hij besteedde daar niet veel aandacht aan en vertelde mij ook eerlijk hoe het zat. Zij mocht mij in eerste instantie niet en vice versa. Maar Michael en ik vonden elkaar leuk dus gingen we voor elkaar… Tot ik op een gegeven moment het zat was dat hij soms opeens spoorloos was, en niks van hem hoorde ivm redenen… Maar omdat ik hem zo leuk vond, ging het na een paar gesprekken gwoon door!

Maar dat meisje die hem leuk vind/vond, zat mij wel dwars omdat zij toch achter zijn reet aan ging/gaat. Begin vorig jaar was ik alle gedoe ff zat, omdat het de laatste jaar niet goed ging en altijd iets was en irritaties… Toen was hij er blijkbaar ‘klaar’ voor, waar hij niet echt heeeel duidelijk over was, wat hij ‘uit’ niet heel veel (zo is hij gewoon en heeft ie ook vaak gezegd)… Maar ik had tijd nodig voor mezelf om na te denken, want heb zelf veel van hem gepikt en lang gewacht tot we nou serieus iets konden beginnen… Dus sprak hem een 1 maand niet, en het ging zo slecht en irritaties… Dat k hem verwijderde ff, ookal vonden we elkaar leuk, had ik even nodig…

Toen ik hem weer sprak, wat ik zelf besloten had uiteindelijk… Deed hij weer vaag, en heeft ie een vriendin! En hadden we weer ruzie, hoe hij dat kon en hij vond dat ik hem het gevoel had gegeven dat ik klaar was met hem… En hebben we elkaar elke x maar verwijderd en dan weer op msn praten etc… Hij komt elke keer maar weer terug, ookal verwijder ik hem en als ik zeg dat het beter is dat wij elkaar nooit meer spreken etc… Hij praat alsnog veel (hij is bezet) en wilt weten als ik een vriend heb, wat ik ga doen… En vind het jammer dat het niks is geworden tussen ons… En zei dat de tijd het wel zal laten zien, of we voor elkaar bestemd zijn of niet, als het ooit wat wordt, zo niet is het nooit bestemd geweest , zulke dingen… Terwijl hij serieus een meissie heeft… We voelen alsnog wel iets… Hij wist dat ik ‘maagd’ was… (Hij wist dat ik relatie heb gehad paar maanden) Maar laatst vroeg hij dat aan mij… En ik zei nee (omdat ik dan miss zielig over kom etc) … Terwijl k dat wel gewoon ben… Heb er ook spijt van, maar kan dat moeilijk terugdraaien en zeggen dat ik wel maagd ben terwijl hij toch een vriendin heeft, dus heeft ie niks aan… Maar reageerde er normaal op… Ik ben nog steeeeds gek op hem!!! Hij weet dat maar heeft een vriendin… En heb gelogen over iets… Wat moet ik doen!? Meissies heelllluuppp!! Kussies

w…t…f…

ik snap er geen drol van…
maargoed, een jongen die een meisje heeft moet je gewoon laten gaan.
en ik ben geen “meisie”

Sorry maar ik snap er ook helemaal niks van :W

ik zou sowieso snel vertellen dat je maagd bent, voor als jullie ooit toch wat krijgen. Je moet gewoon duidelijk zijn over wat je voelde, dat je zelf ook hebt getwijfeld, en dat het pijn doet dat hij nu een vriendin heeft. Als hij écht wat voor je voelt, en als hij zeker weet dat jij het wil, wil hij het misschien proberen?

@ Dramaaqueeen
Thanx voor je reactie!
Hij heeft nu op dit moment (nog steeds) een vriendin, doet me nog steeds pijn idd… Hij zegt ook: ik wist niet dat het zo erg zat bij je etc… Maar daar is hij nu wel zeker van… Maar dat ik heb gezegd dat ik geen maagd meer ben, baal ik ook van… Maar is toch raar als ik nu zeg van ‘ja sorry heb gelogen erover’ terwijl hij een vriendin heeft, heeft hij vrij weinig aan toch? :frowning_face:

Is het niet beter als ik het zeg als het bijna iets wordt?(Als ie single is)… Weet niet of hij er nog iets aan heeft als ie bezet is(ondanks ik stapelgek op hem ben)

hmm ja das waar… maar voelt hij wel wat voor dat meisje? of zegt hij daar weinig over? en is het dat meisje dat jij niet mocht? dat zou wel extra lullig voor je zijn… maar misschien moet je het inderdaad later zeggen, ook zo stom om er ineens weer over te beginnen! succes ermee!!

Nooit aan een jonge beginnen die zo heet…zijn allemaal het zelfde(a) nee maar ff serieus,zou ik moge wete waar die micheal vandaan komt? En ik was serieus over dat hem moet laten gaan

niks doen, hij heeft toch niet voor jou gekozen, je kunt helemaal niks doen. alleen lopen piekreen. maak het hem duidelijk dat je hem niet meer wilt spreken en ga verder met je leven.

Typisch geval van een jongen die van 2 walletjes wil eten. Hij heeft een vriendin en blijft jou toch lastig vallen? Beetje wanhopig. Zet je zinnen op een jongen die 100% voor jou gaat & die direct jouw vriendje wil zijn ipv een jaar lang getwijfel van zijn kant. Als hij je leuk vond hadden jullie allang wat kunnen hebben!