Gebroken heartt Lucht hier je hart

Het was allemaal zo geweldig en dan dan word je keihard GEDUMPT

Vertel hier over hoe zielig je bent, over hoe vreselijk het allemaal is
en over hoe gemeen hij jou dumpte

Bytheway is het erg zielig om iemand te dumpen met n sms
( mijn ex stuurde me laatst een smsje het is uit. ) :woman_facepalming:

bij mij was ook via sms :frowning_face:

mijne vorige week via msn…
en daarna bevestiging via telefoon!
en dat terwijl we elkaar 3 uur daarvoor nog hadden gezien!
echt zielig gewoon van hem

ik had ‘wat’ met een jongen,
ik had er nét niet mee …
opzich best blij om.

maar kijk zo ging het dus.
ik was daar, ik ging naar huis.
we hadden toen nog gezoend enzo, hij bracht me naar huis.
toen zei hij. ik kom morgen bij je oke ?
en dan kan ik overmorgen ook komen! of jij bij mij natuurlijk.
dat mag ook.

nou die morgen kwam hij dus niet …
en die overmorgen kwam hij ook niet …

hij heeft geen mob, was niet op msn.
dus liet gewoon niks van zich horen?

nu kwam ik hem gisteren tegen.
hij zei heel zachtjes hoi.
ik dacht zo; ach, stik dr dan maar lekker in!

als jij zo gemeen kan doen, dan kan ik het ook doen.
ik was echt boos op dat moment.

ik word gewoon nooit meer verliefd. echt niet.
haha mijn gewéldige oplossing voor een gebroken hart.

ik denk dat ik gewoon niet geschikt ben voor relaties ofzo. eerst gaat het wel goed, maar als het te serieus wordt in mijn idee, of een jongen doet/zegt iets wat écht heel lief is, dan space ik hem totaal. ik kan er gewoon niet mee omgaan. en dan is dat natuurlijk lullig voor die jongen, want die wil alleen maar lief doen. zij snappen vast ook niet waarom ik dan ineens zo achterlijk doe. maar ik kan er gewoon niet tegen, ik vind het gewoon eng, dus dan ga ik me heel hard en afstandelijk gedragen en ja, dan gaat het natuurlijk uit. en dan heb ik een gebroken hart, terwijl ik het zélf heb verkloot. dus dan neem ik me weer voor om nooit meer zoveel om een jongen te geven dat ie me pijn kan doen. maar dan word ik toch weer verliefd en dan begint alles weer van voor af aan.
zijn er meer mensen die dat hebben?

Tja… hij laat gewoon niets meer van zich horen. Niet dat we iets hadden, maar toch wel bijna.
Nooit meer gesproken of gezien…

Ik zag mn ex net nog na school hij keek telkes aar achter öp de fiets :blush:

ikwil hem zo fxcking graag terugh ikheb vann een vriendin gehoord dt hij me nogsteeds leuk vind :S

maarja hij kn stikken het is over.

We hadden ongeveer niets, en nu laat hij fijn weer niets merken, terwijl we het daarvoor net zo leuk hadden.

bij mij was het echt anders,
ik was met een jongen gegaan in een discotheek, ik kon hem ook, we waren goed bevriend zelfs, elk meisje vond hem knap, hij kon heel veel krijgen, en ik ging met hem, oohh wat was ik trots … hij zit bij me op school, en wat doet hij? me negeren, negeren! al de vriendschap is weg, alles, hij kijkt niet meer naar me om, de vriendschap is in de lucht opgegaan, zo fucking kut, ik mis hem!

dr is zo’n jongen, mau
hij is een vriend van 2 vriendinnen van mij
ik en die 2 vriendinnen zitten in de 3e, hij in de 6e (ik zit op gymnasium)
hij luistert ook naar dezelfde band als ik en hij is heel aardig
we hadden niks of zo, maar ik vond m wel fucking leuk

en nou kwam ik na de herfstvakantie op school, heeft ie een vriendin
ze zit in de 4e en is ook een vriendin van die 2 vriendinnen
ze is echt super aardig en past ook heel goed bij hem,
maar ik vind m nog steeds leuk
en t is zo hatelijk, want ik gun het haar oook en ik wil sowiso hun relatie niet verpesten, want dat is gewoon iets wat echt niet kan

onze school is heel klein, dus ik zie ze altijd door de aula lopen en op t schoolplijn zoenen en als ik met die 2 vriendinnen ben komen zij dr vaak bijstaan
t is zo irritant, want als ik mau wel zie word ik verdrietig omdat hij een vriendin heeft, en als ik m niet zie word ik verdrietig omdat ik m mis…
it sucks

het ging uit na een relatie van 2 jaar en een maand
om precies te zijn afgelopen dinsdag
we voelden ons de hele week kut
zagen elkaar zaterdag bij een vriend + vriendin
we hadden afgesproken zondag te gaan praten
ik was gister bij hem
en we zijn weer bij elkaaaaaaaaaaaaaaaaaar (L)
sorrry misschien verkeerde topic waar ik dit zeg
maar wou het even kwijt hihi
-x-

Ik had toen een soort van met een jongen, we vonden elkaar leuk, gezoend enzo maar hij zei ook dat hij niks wou omdat verkering niks voor hem is. Toen belde hij me op een avond en toen vroeg hij mij verkering. Toen zei ik ja, en een uur later kreeg ik een smsje dat ik op msn moest komen en dat het weer uit was ofzo, hij had zich op laten fokken door zijn vrienden en blabla. Dat is echt zo zwak. Maar nu zijn we wel weer gewoon vrienden. (;

zelfde hier.
hij negeert me nu totaal. ik zit er zo erg mee :frowning_face:

.

Het was gister…
schoolfeest en ik was al een tijdje met een jongen bezig
ik had met hem gezoent en daarna zei hij tegen me :
ik heb je geflasht (hij had me dus gewoon voor de gek gehouden)
ik heb de hele avond liggen huilen…
en vandaag nog steeds…

Dat heb ik ook, met mijn ex… Ik ben nog gek op hem, en we hebben laatst een nacht goed met elkaar gepraat… Daarna nog twee, drie keer afgesproken, maar hij laat niks meer van zich horen, geen smsje, niet op msn… Nou ja, dan weet ik ook wel genoeg…
:pensive:

zit er niet overin, hij is jou niet waard!
het is net een paar dagen uit met mijn vriendje. ik had het heel druk met school enzo. en ik kwam online na een hele tijd, begint hij tegen mij te schelden! omdat ik te weinig tijd voor hem heb! nou, dan hoeft het al niet meer van mij! dus niet echt een gebroken hart… ja misschien voor hem:P (ik ben btw weer verliefd op een andere jongen:P)

UPUPUPUP :dancer:

Mijn ex heeft het paar weken geleden uitgemaakt, of maanden. Ik weet niet meer precies wanneer.

Ik vind het nog steeds kut dattie het heeft uitgemaakt. Ik hield zoveel van hem.

Hij maakte het overigens uit via sms. Heb ik geen problemen mee, mij maakt het niet uit of hji het recht in gezicht doet, via sms, msn etc. Zolang hij het maar niet grof uitmaakt.

wat stond er in die sms dan? by my stond er gewoon in ‘het is uit’ ook geen sorry of uitleg ja een paar uur later krijg ik ik had er geen zin meer in :S

ikwil hem nogsteeds terug ikzeg wel tegen iedereen fn niet en mn hoofd zegt ook dat ik hem los moet laten maar mn hart zegt wat anders :blush: