Gebroken hart!

Ik vind een jongen al sinds dit schooljaar súper leuk. En ik kan er echt niets aan doen, maar van alles wat hij zegt en doet krijg ik de kriebels in m’n buik. Maargoed… Een maand geleden was ik op een feest, waar hij ook was en daar stond hij recht voor m’n neus met een ander meisje te zoenen. Ik had wel al zien aankomen aangezien hij behoorlijk met haar aan het flirten was, maar ik voel me er superkut onder. Ik vind 'm nog steeds leuk en hij heeft nu dus vekering met dat meisje en wat alles nog erger maakt is dat, dat meisje bloedmooi is.

Ik ben zó jaloers en daar wil ik vanaf, hoe moet ik dit doen?

Als je zeker weet dat hij jou niet leuk vindt, kun je hem het beste vergeten. Hoe? Leuke dingen doen met je vriendinnen, stappen :stuck_out_tongue: maar als hij jou wel aardig vindt zou ik ervoor gaan!

Het vervelende is juist dat hij van die mixed signals geeft. Het ene moment overspoeld hij me met complimenten en dan zit die ineens te zoenen met een ander meisje. Ik vind 't echt kut.

nou ik zou dus niet voor hem gaan als hij nu een vriendin heeft…
ik zou gewoon afleiding zoeken, misschien contact een beetje verbreken, laten verwateren zodat het wat makkelijker wordt om hem te vergeten

iedereen zecht wel dat je hem moet vergeten… maar ik weet hoe het voelt ik heb het ook gehad en zo makkelijk gaat dan niet… maar ik heb eigenlijk contact met hem proberen te vermijden … dat hielp heel erg goed … maar ik weet het wordt wel lastig maar probeer gewoon dat te doen … en natuurlijk veel met je vriendinnen he … en natuurlijk ga uit en zoek een ander vriendje dan kan hij altijd heel misschien ook wel jaloers worden…

maar ja ik hoop dat het helpt … veel sterkte :couplekiss_man_woman: