Gebroken Hart

o

Stop met zo te typen . Alsjeblieft .

OT: Dus je vriend ging vreemd en daarna zegt hij dat het een misverstand is? Laat me niet lachen. Ik zou die lul geen 2e kans geven, tenzij je het echt wilt.

Oh en probeer afleiding te zoeken, ga dus weer met je vriendinnen iets leuks doen, het komt wel goed. :grinning:

Probeer afleiding te zoeken. Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Je denkt alleen nog maar aan hem en wilt hem graag terug, maar hij heeft jouw bedrogen. Dat is zijn fout en niet de jouwe. Geef het tijd.

Sowieso niet meteen terug in zijn armen rennen, want dan doet hij het weer net zo makkelijk opnieuw doen (met de gedachte dat hij altijd bij je terug kan komen). Ik zou het wat tijd geven, je zelf even bedenken of hij het wel waard is. Hij is gewoon vreemd gegaan, wat eigenlijk betekend dat jij niet belangrijk genoeg voor hem bent om je niet te kwetsen. Probeer idd afleiding te zoeken bij je vriendinnen en praat er met hen over, komt vast wel goed!

Ik zou hem persoonlijk ook geen tweede kans geven. Je weet dat hij in staat is om met een ander te zoenen, dus ik zou mij nooit helemaal gerust voelen als ik bij hem ben. Het vertrouwen is dan toch voor een groot deel weg? Of denk ik dat maar gewoon dan?

Dat is simpel: :wave:

spatie punt spatie. why?

OT: je heb niks aan deze jongen

Ik zou hem laten gaan, of je moet het risico willen nemen dat hij het weer flikt, dan zou ik goed met hem erover praten.

Niet meer naar om kijken. Ga gezellige dingen met je vriendinnen doen. Spendeer meer tijd met hun, zo kan je verloren tijd inhalen en is het makkelijker om hem te vergeten.

Hij heeft je nu één keer bedrogen, als je hem terug neemt is de kans groot dat het nogmaals gebeurt.

Wat een idioot zeg, dat hij voor je neus stond te zoenen en zeggen dat het een misverstand was. Geen tweede kans geven. Niet doen.

Zeker geen tweede kans geven.

Geen tweede kans geven
Dat is echt een van de grootste fouten die je kan maken
Als je hem nog een kans geeft
Laat hij je de volgende dag weer keihard vallen

Hij verdient jou niet. Zou hij een aantal weken voor jou door het stof kruipen, dan mag je gaan nadenken over een 2e kans. Nu nog niet. Hij heeft jou bedrogen en wat als jij het niet gezien had? Misschien had hij het je dan niet eens verteld.

‘Riepte’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

typ alsjeblieft niet zo verwarrend

voor de rest zou ik doen wat @heart zei

Een tweede kans? Ik denk dat je die beter niet geeft , laat hem gewoon gaan dat zal het beste zijn volgens mij .