Hey , ik was anderhalf jaar samen met mijn vriendje zijn naam is Christoph. We hadden een hele goede relatie zagen elkaar bijna elke dag , hij ging mee naar familliefeesten , als ik in het ziekenhuis lag kwam hij me bezoeken en van die dingen alles ging eingelijk heel goed. Na een jaar begonnen zijn ouders moeilijk te doen en mochten we elkaar een pak minder zien en dat vond ik heel erg. Nu waren we op een maandag naar de cinema geweest en alles ging goed tussen ons veel van onze vrienden keken op naar onze relatie , hij had me de dag ervoor een ring gegeven als teken dat hij later met me wou trouwen , we hadden zelfs een naam voor als we ooit een kindje zouden krijgen…de dag later belt hij me en zegt hij dat hij er mee wilt stoppen omdat hij meer vrijheid wou. Ik wou het proberen op te lossen en hem meer vrijheid te geven en van die dingen maar hij wou het geen kans meer geven… De dag erna wou ik met hem afspreken om erover te praten en hij negeerde me nu blijkbaar was zijn gsm afgepakt door zijn ouders. Dus ik ging naar zijn thuis maar zijn ouders wouden me gewoon niet binnenlaten , ik was helemaal kapot dat het gedaan was tussen ons… Nu ging ik 4 dagen later naar een fuif en hij was daar ook , ik had hem nog nooit zo slecht zien drinken en van die dingen… Later op de avond ging ik met hem praten en zei hij dat hij met een ander had getongt. Mijn hart werd nog harder gebroken , hij zei dat hij wil contact wou houden en vrienden wou zijn. De volgende dag kwam ik thuis en stonden mijn spullen die bij zijn thuis stonden gewoon voor mijn deur gedropt… Sinds toen heb ik niks meer van hem gehoord hij negeert me helemaal en het kan hem precies allemaal niet schelen wat er gebeurd is… Iemand tips wat ik moet doen ofzo want ik ben er echt kapot van overal waar ik kom denk ik aan hem we deden alles samen…
Een relatie moet van twee kanten komen. Van zijn kant komt het niet meer, helaas. Ga leuke dingen doen, en zoek afleiding. Je komt er wel overheen
Ik moet wel zeggen dat ik het echt heel raar vind hoe hij zo ‘abrupt’ een einde maakte aan jullie relatie. Dat ie er nieteens over wil praten vind ik nog erger eigenlijk…
Is het misschien een idee dat je aan zijn vrienden vraagt of zij er iets over weten of misschien kunnen helpen om jullie te kunnen laten praten? Als ik kijk naar wat je schrijft lijkt het me dat er voor jou ook ergens nog niet klopt en dat je dat uitgepraat of uitgelegd wil hebben gezien het allemaal zo snel ging opeens. Als dat gebeurd is kun je je focussen op over hem heen komen.
Heel veel succes in ieder geval! Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt want ik heb iets soortgelijks meegemaakt ooit. Ik hoop dat je je snel weer wat beter in je vel voelt!
Ja dat vind ik ook zo erg op welke manier het is gegaan & hij niet wil praten… Ik heb aan zijn beste vriend gevraagd wat er aan de hand was en die zei gewoon dat hij niks meer met me te maken wou hebben , zonder uitleg… Het is gewoon moeilijk je erover te zetten als je er gewoon niets van snapt
woooow dit is echt heel vaag. en wat doen zijn ouders kinderachtig tegen jou zeg :S
het komt een beetje over alsof hij niet met jou om mag gaan van zijn ouders.
Heel veel sterkte in ieder geval
Ik dacht eerst dat zijn ouders zoiets hadden gezegd van ‘Je maakt het maar uit met dat meisje’ (zo kwam het op me over).
Maar als je daarna zegt dat hij al met iemand anders gezoend heeft en alles, wil hij dus gewoon de vrijheid hebben om met andere meiden te gaan.
Er zit een positief iets aan dit verhaal: Wees blij dat hij het tegen je zegt dat hij de vrijheid wil (ook al was dit een kutte manier, ik weet…) dan dat je hem er later op moet betrappen dat hij vreemd is gegaan…
Schenk geen aandacht meer aan hem, hij is je totaal niet waard.
Zou je misschien direct aan hem kunnen vragen of het iets met zijn ouders te maken heeft en of zij inderdaad iets tegen hem gezegd hebben in de trant van: maak het met haar uit? Je kunt erbij zeggen dat je het niet snapt omdat het kort daarvoor nog heel goed ging tussen jullie. Sowieso is hij je nog uitleg verschuldigd.
Ik heb zelf ooit meegemaakt dat een jongen helemaal verdween opeens uit het niets (was niet mijn vriendje maar wel iemand waar ik toen mee datete en echt dagelijks mee aan de telefoon hing). Allebei helemaal verliefd dacht ik, maar blijkbaar niet. Nooit meer iets van gehoord en naar hem toe gaan was ook lastig omdat hij ver weg woonde… Als ik er met hem over had kunnen praten had me dat wel geholpen om over hem heen te komen maar dat heeft nu heel lang geduurd.
Daarom hoop ik voor jou dat je écht erover kunt praten met hem. Heel veel sterkte!
Als het iets met zijn ouders te maken had zou hij, lijkt mij, niet zeggen dat ie met een ander meisje gezoend heeft…
Maar wel ontzettend kut zeg, zo onverwachts!! Heel erg veel sterkte en probeer hem te vergeten (en ja, ik weet hoe moeilijk dat is)
Ik heb op alle manieren geprobeerd om contact met hem te zoeken , maar langs elke kant krijg ik geen antwoord of reactie erop… Ik dacht eerst ook het zijn de ouders omdat ze het al vaker geprobeerd hebben maar dan kan je nog contact houden op andere manieren en dat doet hij niet , ik snap gewoon niet hoe je iemand zo kunt laten vallen En ow vind het ook heel erg voor jou!
Ja daar heb je wel een punt , ik ben ook heel blij dat hij me niet gewoon bedrogen heeft ofzo. Maar als het nog maar 4 dagen gedaan is en je zoent al met een ander voel je je toch nog op een manier bedrogen. En ergens besef ik dat ik er geen aandacht meer aan moet schenken maar ik mis hem zo
Ja tuurlijk… Dat gevoel is ook heel logisch. Maar je wil toch eigenlijk iemand niet missen die jou niet mist? Hij is je niet waard, je kan veel beter je tijd steken in je openstellen naar andere jongens!
Ja ik zou niets liever willen… En ik probeer maar ik ben een heel verlegen meisje & ken ook niet zoveel mensen
Met mij gaat het alweer een stuk beter hoor gelukkig. Inmiddels zijn we meer dan een jaar verder en ik heb nu een fantastische vriend waar ik echt heel gelukkig mee ben, maar dankjewel!
Ik denk dat er in dat geval dan ook niet veel anders op zit dan proberen het achter je te laten. Dat hij met een ander zoent zo snel erna klinkt ook niet echt alsof hij respect voor je heeft, maar probeer je hier niet te veel mee bezig te houden anders want dat roept alleen maar meer vragen op.
Als ik je kan helpen somehow moet je het me laten weten! Ik denk dat tijd nu het belangrijkste is in het heelproces zegmaar…
Ik was er 2 jaar geleden ook kapot van toen ik het uit maakte met m’n ex (ja, de andere kant is ook kut), maar geloof me, het komt goed. Met hem of zonder hem als vriend.
Oh dan ben ik blij voor je en ja hij heeft ook een aparte opvoeding thuis zijn vader vind dat je respect moet afdwingen enz… En die zoen ik weet het ook gewoon niet want hij was wel heel erg zat & dat krijg je gewoon niet uit je hoofd. En ja ik zou alle hulp kunnen gebruiken maar ik zou zelf ook niet weten hoe dusja
Hmm het dringt dan misschien niet tot hun door dat respect van twee kanten moet komen. Dat je drinkt betekent overigens ook niet dat je alles kunt maken wat je wil, maar dat is mijn mening…
Erover praten kan sws helpen, frustratie eruit gooien, op wat voor manier dan ook. Juist op dit moment mag je alles bij elkaar schreeuwen wat je maar beter laat voelen. Iemand die weet wat je doormaakt kan ook helpen. Maar sowieso ben je er niet 1 2 3 zomaar overheen ben ik bang. Sleutelwoord is tijd zegmaar…
lieve meid! ik weet zo goed hoe je je voelt!!
Mijn vriend maakte het ook onverwachts uit zonder een bepaalde reden…
en ik wilde ook bij hem langskomen om erover te praten… maar hij wilde niet dat ik langskwam om erover te praten, voor hem was het helemaal klaar…
En dat deed me verschrikkelijk veel pijn! nu nog steeds trouwens…
Ik ben ook langs zijn huis gegaan en had aangebeld, en zijn ouders lieten me toen ook niet binnen…
Ik mis hem nog steeds ontzettend, maar de laatste dagen voel ik gewoon een ‘‘ik haat hem’’ gevoel opkomen… hoe DURFT hij me zo te laten barsten!?
echt meis je verdiend veel beter!!
heel veel sterkte! zoek veel afleiding! niet depressief thuis gaan zitten bijvoorbeeld… maak je mooi & trek je mooiste kleren aan en ga naar buiten! dwing jezelf om wel dingen te blijven doen!
Xxxx
Wat een eikel.
Jezus he…
Ik denk dat hij om wat voor een reden dan ook, het uit moest maken van zijn ouders. Anders had hij echt niet één dag van te voren de ringen gegeven.
Je gaf aan dat zijn ouders moeilijker begonnen te doen en nu inééns is het over. Ook het ‘kapot zuipen’ kan juist een teken zijn dat hij het er heel moeilijk mee heeft.
Ik zou echt denken dat zijn ouders hier wat mee te maken hebben. Ineens niet meer praten na een perfecte relatie van een jaar is toch raar.