Gebroken hart.

Heeyheey, ik weet niet of dit het jusite topic is, maar het gaat wel over liefde.

Zeven weken geleden heeft mijn vriend het uit gemaakt. Ik zit er nog steeds heel erg mee, ik vind het erg vervelend. Ik word zo moe van het verdrietig zijn. Ik ben me de hele tijd groot aan het houden voor iedereen maar eigenlijk kan ik wel janken. Ik vind het raar dat ik na zeven weken nog steeds er zo erg mee zit. Ze zeggen dat ik wat moet doen met vrienden, maar ik heb eigenlijk niet zoveel vrienden. Klasgenoten maar die zijn 15-16 en ik 17, we hebben dus verschillende dingen die we leuk vinden. Ik heb wel een beste vriendin maar zij heeft een vriend waar ze vaak mee afspreekt en zelf ook veel problemen heeft, dat ze weer tegen mij zegt waardoor ik me nog ellendiger voel.
Ik wil me ex nog steeds heel graag terug maar ik weet dat het na zeven weken gewoon echt klaar is. Ik voel me zo verdrietig en er lijkt niks te zijn dat mij nog blij kan maken, ik voel me echt zo nutteloos en ik zit 24/7 thuis te computeren.
Ik ben zo levenloos.

Kan iemand me helpen ?

Ga er eens uit, wandelen in de natuur etc.

Ik was al gestopt met lezen bij het eerste zinnetje. Liefdesverdriet duurt nou eenmaal langer dan 7 weken. Dus ga leuke dingen doen met vriendinnen, en leer nieuwe jongens kennen.

Misschien als je verder had gelezen dan zou je zien dat ik niet zoveel vrienden heb :slightly_smiling_face:

Tussen 15-16 en 17 zit toch niet ZOVEEL verschil? Je kan toch best eens proberen iets met ze te doen? In ieder geval is het beste advies inderdaad ‘je bezig houden’. Overigens betekent dat niet dat je niet meer terug mag denken aan de leuke tijden met hem, zolang je maar onthoud dat er waarschijnlijk ook een reden was dat jullie uit elkaar zijn gegaan.

En dan zou jij moeten bedenken, dat je die moet zoeken :wink:

Ze opent geen topic om afgekat te worden hoor.
Hier heeft ze helemaal niks aan.

OT: Ga je niet naar school? Ik zou als ik jou was een leuke hobby ofzo gaan zoeken! Andere leuke dingen doen. Liefdesverdriet is erg vervelend, ik herken het maar al te goed. Je denkt dat je je voor altijd zo zult blijven voelen maar het slijt op den duur. Echt! Sterkte.

Dit is heel gemeen van jou! Jij zit ook altijd je te janken over je jongens en dan geven wij jou advies en gooi jij het in de wind. Leuk advies geef je nu aan de TS.

@TS liefdesverdriet kan heel lang duren als je wil mag je me wel noten hoor om je verhaal kwijt te kunnen :slightly_smiling_face:.

Wat een bullshit is dat nu weer. Sorry hoor maar dan moet je ze maar zoeken, dat is nu eenmaal niet voor iedereen even eenvoudig (: Als je echt niks vriendelijks te zeggen hebt blijf dan toch gewoon weg. Aan jouw advies heeft ze niks.

OT: Zoiets kost nou eenmaal tijd. Je kan misschien een hobby zoeken? Eventueel ook iets in clubverband, dan kan je ook mensen leren kennen. Probeer ook eens contact te leggen met jouw klasgenoten, 15/16 en 17 is nu ook niet zo een groot verschil.

Agree. Het ‘advies’ van benthe heeft wel vaker zo’n nare ondertoon.

OT. Dit is echt heel vervelend voor je en ik wens je veel sterkte!
Zoals al eerder gezegd is, zou ik lekker een dagje winkelen met je moeder, je kan met je beste vriendin een dagje naar een pretpark gaan of uitwaaien op een strand(als die in de buurt is).
Toch zou ik ook met je klasgenoten afspreken, het kan dan alleen maar meevallen als je er niet veel van verwacht :slightly_smiling_face:

http://www.insidehoops.com/forum/images/smilies/hammerhead.gif

Hoe is het nu met je TS?

Hahaha
oke das ook niet lief
maar geniaaaal

rot toch op met je opmerkingen altijd.

OT: Ook al heeft je beste vriendin zelf problemen, toch denk ik dat het goed gaat doen als je je verhaal aan haar kwijt kunt doen. Zij doet dit bij jou, wat betekent dat ze jou vertrouwt, dus heb eens een goed gesprek met haar. Verder wens ik je veel succes, 7 weken lijkt lang, maar het duurt langer om er over te geraken jammer genoeg…

Wat een vreemde reactie.

OT. liefdesverdriet gaat niet zomaar weg, dat duurt nog wel even, probeer zo veel mogelijk leuke dingen te doen met ouder/evt andere familieleden en toch ook je klasgenoten, het komt vanzelf goed:)

Gefeliciteerd! Het meest waardeloze advies van de dag!
Keep on the good work -.-’

Ot:
Zijn er geen dingen die je zelf leuk vind km te doen ? Dan kun je bijv. Aan een groter project beginnen door een muziekinstrument te gaan spelen of een groot schilderij maken etc. Of Miss is een cursus ook wel leuk?(:

Maak van je verdriet gebruik om iets creatiefs te doen! Schrijven, tekenen, koken, schilderen, bouwen, maken alles kan c:

xD

:grinning_face_with_smiling_eyes: