gebroken hart & weer door ...

hey, hebben jullie tips tegen een gebroken hart ? ik moet hem vergeten , maar ik hou zo veel van hem! hij betekent veel voor me , en is een groot deel van mij geworden… ik probeer hem los te laten , maar dat lukt me bijna niet … steeds als ik afleiding heb gezocht , en niet aan hem denk , stuurt hij me een snap , geeft me complimentjes of komt voor me op, of lacht hij naar me … dan denk ik steeds weer aan hem… hebben jullie tips om een gebroken hart iets minder zwaar te laten zijn , en om over hem heen te komen ? :frowning_face:
x

Waarom moet je hem vergeten?

Ik zou hem dan echt verwijderen van snapchat, en tegen hem zeggen dat je niet meer op zijn complimentjes zit te wachten. Heel hard, maar anders gaat het heel moeilijk zijn om hem te vergeten. Verder nog steeds veel afleiding zoeken met vriendinnen en leuke dingen doen. :sob::muscle:

Hey @Encore, thanks voor je reactie. De jongen waar het om gaat weet denk ik niet dat ik hem leuk vind. Ik heb het hem wel laten merken, maar ik weet niet of hij het echt door heeft gehad. Hij doet heel lief tegen mij, en neemt het voor me op als dat nodig is. Alleen de laatste tijd wisselt het heel erg. Soms geeft hij mij heel veel aandacht, is hij lief, behulpzaam en lacht hij veel, alleen op andere momenten kijkt hij weg als ik lach… Ik heb het idee dat ik niet goed genoeg ben voor hem… Ik wil hem niet ongelukkig zien of maken, maar ik heb het idee dat ik dat wel doe aangezien hij wegkijkt… Hij zit alleen bij mij in de klas en vaak zit hij voor me, of achter me. contact is er dus altijd wel, dus dat is best lastig want dan denk ik vaak aan hem…

x

^ Oftewel: allemaal aannames. :wink: Waarom vraag je hem niet mee uit?

Dat zou ik kunnen doen ja, maar wat als ik niet goed genoeg ben ? als hij een beter meisje kan krijgen ? hij verdient het om gelukkig te zijn!

Ik denk dat hij prima voor zichzelf kan bepalen of hij jou ziet zitten of niet.

Ja dat is waar … ik kan hem mee uit vragen . een vriendin van mij weet dat ik hem leuk vind , alleen zij heeft hem nu ook mee uit gevraagd … hij had wel nee gezegd , maar ik snap niet waarom ze hem vroeg terwijl ze tegen mij zei dat ze niks voor hem voelt , en hem niet leuk vindt… ik heb aan haar gevraagd waarom ze niet gewoom had gezegd dat ze hem leuk vindt, en ze zei toen dat ze mij een egoïstische trut vind omdat ik hem leuk vind… maar waarom zou ze dat zeggen… :frowning_face:

Dat weten wij niet. Daarvoor zou je echt met je vriendin moeten praten, en verder zou ik hem gewoon mee uitvragen. Aan zijn reactie weet je dan echt wel of hij jou leuk vindt of niet.

oke ty, ik ga hem op een goed moment mee uit vragen its.