Gebroken hart tekstje </3

Ik kreeg ff inspiratie en toen heb ik dit tekstje geschreven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en tips zijn altijd welkom! Xx

• You have no idea how much you hurt me, you have no idea how much pain you’ve caused. ’
    All you felt was anger and you thought I would feel the same.
    Baby now you have another one, but you will be hurt again.
    You have no idea she’s only using you to forget the past and leave it all behind.
    I will just wait, pay attention and see what time should bring.
    Cause all I know is one thing, I will never stop loving you <3
    *

wat ga je met dit tekstje doen als ik vragen mag? of is het gewoon geschreven?

hurted = hurt. onregelmatig ww

@kikkervisjexx ik denk niks hoeso?

@Zakdoekjes dank je xx

@IkBenFemke haha vroeg ik me gewoon af. maar is opzich wel mooie tekst

How much pain you’ve caused is wat correcter Engels IMO.

Now you have aN other. Omdat er een o staat moet er een N achter. Ik vind het niks eigenlijk, vooral omdat je engels dus ook niet bepaald kloppend is.

Drm zet ik het hier zodat ik het kan verbeteren. Elke tip voor ik meteen uot

Ik vind het geen mooie tekst. Het is rommelig engels

You have no idea how much you hurt me, you have no idea how much pain you’ve caused. ’
All you felt was anger and you thought I would feel the same.
Baby now you have another one, but you will be hurt again.
You have no idea she’s only using you to forget the past and leave it all behind.
I will just wait, pay attention and see what time should bring.
Cause all I know is one thing, I will never stop loving you <3

Het is gebrekkig Engels en niet heel origineel, misschien kun je beter in Nederlands schrijven. Dan kun je jezelf uitdrukken zonder dat je het met een beperkte woordenschat enz. moet doen.

Ookal is het gebrekkig engels (wat op je 14de best logisch is) vind ik hem toch wel mooi hoor en als hij jou oplucht om zo’n tekstje te schrijven is het denk ik alleen maar goed!
Alleen de volgende keer zou ik geen nieuw topic hiervoor aanmaken als ik jou was. Misschien eerder een topic voor dat iedereen zijn tekstje en meningen over de teksten kan plaatsen en dan zet je die van jou er ook tussen!

@kimmie1994 dat zal ik de volgende keer wel doen