Gebrek aan uitgaansvrienden

Kom je uit de buurt van Arnhem? Ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Ik denk altijd dat ik de enige ben die helemaal niet van uitgaan houdt…
Ik vind die drukte niks en dansen… no thanx xD

Maar ot:

Zoals hierboven al gezegd werd
mensen leren kennen, ga een keer met een vriend/vriendin/groepje en leer zoveel mogelijk nieuwe mensen kennen :slightly_smiling_face:

Schrijf een oproep in het pen/mailvriendinnentopic! Misschien vind je wel iemand die dezelfde interesses heeft en ook een uitgaansvriendin zoekt :wink:

Heb je ook geen (niet te vage) kennis die graag uitgaat? Ik zou hem/haar dan aanspreken en vragen of je een keertje mee mag. Ik kreeg die vraag ooit van een meisje en ik vond het heel leuk om haar een keertje mee te nemen met de groep. We zijn nu ook goede vriendinnen :slightly_smiling_face:

Ik herken t ook wel een beetje. De meeste van mijn vriendinnen vinden t heel leuk maar ze zeggen soms af omdat ze de volgende dag niet moe willen zijn of ze willen echt al heel vroeg naar huis enzo…

Herkenbaar, al is t niet dat mijn vriendinnen niet uitgaan, maar zij gaan meestal met vriendinnen uit hun dorp, in hun eigen dorp uit. En daar wil ik niet mee heen omdat ik daar niemand heb zegmaar en dan sta ik er ook maar bij…

Iemand nog tips?

Ik herken het ook, “vroeger” werkte ik op zondagochtend en was ik degene die niet vaak uit ging omdat ik ander brak was de volgende dag.
Nu werk ik ergens anders en wil ik graag uit maar hebben al mn vriendinnen een vriend en zitten ze liever elke avond thuis op de bank met hun vriend dan gezellig een avondje met vriendinnen onder elkaar.
Maar ja ik zit dus met hetzelfde probleem en weet op dit moment geen oplossing :stuck_out_tongue:

Oud topic iknow, maar ik heb dit probleem ook nu :’) Degene waarmee ik de laatste tijd vaak uitging zit nu in het buitenland t/m januari en andere vrienden + m’n eerder standaard uitgaan vriendin hebben allemaal een relatie en gaan zowat nooit meer uit. En ik zit er tussen als de eeuwige vrijgezel die nog elke week uit wil :’) Ben wel vaker alleen uitgeweest, maar daar heb ik niet iemand aan overgehouden ofzo.

Heel herkenbaar, ik heb veel lieve vriendinnen maar eigenlijk maar een die uitgaan net zo leuk vind als ik. Het is wel heel leuk om met haar uit te gaan maar ze kan natuurlijk ook lang niet altijd als ik zin heb om uit te gaan (en andersom natuurlijk ook maar zij heeft nog meer vriendinnen met wie ze uit gaat).

Pff, dit heb ik ook. Mis het ook best wel hoor :")…

Ik baal echt hard op dit moment op m’n zaterdag avond :’) Er zijn ook van die jongens die laatst zeiden van dat ik met hen mee uit kan toen ik zei dat die vriend van mij naar ‘t buitenland ging, maar dat zijn dan lui waarmee ik ooit wel es heb gezoend waardoor ik sowieso al denk van meh zometeen verwachten ze meer. Of dan denk ik een keer van nou laat ik het es vragen vanavond, hebben ze ineens een vriendin en dan is dat ook geen optie meer haha :’) Ik praat ook alleen met jongens bij uitgaan als ik er zo over na denk, met meisjes gebeurt dat eigenlijk niet. Die kijken me alleen maar arrogant aan :’)

Ik wou dat er een soort organisatie was per stad voor mensen om te meeten en samen uit te gaan ofzo :sunglasses:

DAT zou zo perfect zijn he. Als ze nou eens beginnen met dat doen in Breda, is het perfect, haha.
Want wat doe ik nou op mijn zaterdagavond? Ik zit op GS en kijk Hollands Got Talent… Top…

ik denk altijd niet geschoten altijd mis dus
toen ik niet veel vriendinnen had die uitgingen ging ik gewoon mensen in fb chat die ik enkele keer had gezien meevragen en dat lukte

en op die feesten ontmoeten ik weer anderen

@ICE Hahah ik precies hetzelfde, heb dat ook op staan :’) Jaa ik zou zo blij zijn als dat bestond. Weh als wij nou in dezelfde stad woonden konden we samen gaan partyennn.

Wij hebben hier zo’n soort organisatie die voor allemaal foto’s zorgt van het uitgaan. Mag je gewoon als je werk naar alle kroegen om foto’s te maken van iedereen, lijkt me wel geniaal om daarbij te werken, maar geen idee of dat kan. Toch nog een beetje uitgaan als je niks aan je vrienden hebt :’)

Haha, waar woon jij dan? Dat was een prima oplossing dan !

Lijkt me idd ook wel leuk :"). Gewoon mee partyen met iedereen, want íédereen wil altijd op de foto. Barwerk is ook wel leuk. Feest je met mensen achter de bar, haha.

Dat ja.
Ik ken het probleem ook wel dat ik eigenlijk alleen met jongens aan de praat raak als ik uitga en meisjes dus als ik dan jongens leer kennen en ik ze mee uit zou vragen verwachten ze toch meer. Helaas.

@ICE Apeldoorn, dus wel een beetje ver van elkaar af helaas :stuck_out_tongue: Jaa barwerk lijkt me ook wel geniaal idd, sowieso dat je ook dik veel mensen ontmoet dan

@PetShop Daar heb je gelijk in idd, als ‘t volgende week weer zo hopeloos wordt als dit ga ik gewoon mensen vragen denk ik :’)

Helaaaaas. Kom verhuizen naar Breda! Partyeeeeen!
Haha, dat moet wel. Je praat met iedereen. Wel gezellig werk.

Hahaha kom er aaaan :sunglasses: Of we maken onze eigen meeting organisatie hier met een topic om mensen te vinden uit onze stad die ook niks te doen hebben op zaterdagavond :’)