Gebrek aan uitgaansvrienden

Hey, ik zit met een probleempje. Namelijk, ik heb geen vrienden meer om mee uit te gaan.
Wel vrienden, maar die hebben altijd zoiets van ‘nee geen zin in’, of ‘dan be ik de hele dag moe’ en dat soort dingen. Daarvoor had ik nog een andere groep om mee uit te gaan, maar daar kreeg ik ruzie mee dus daar kan ik niet meer mee uit. Ik heb echt GEEN idee hoe ik nu nog mensen ga vinden om in de vakantie mee uit te gaan, en dat vind ik echt heel erg rot aangezien ik wel graag uit wil.
Iemand ideetjes?

Dit topic ga ik even volgen.

Mijn vader had dit ook vroeger en hij vertelde dat hij op een gegeven moment gewoon alleen uit ging en zo vanzelf mensen ontmoette waar hij uiteindelijk dan vaker mee uit ging. Maar vroeger was alles natuurlijk wel een beetje anders qua mensen die met elkaar omgaan etc ( tenminste hier is de binnestad met clubs nogal verdeeld in groepjes: de emo’s, de kakkers etc) Dus ligt ook een beetje aan de mentaliteit van de mensen waar je dan uit wil gaan of die snel mensen ‘‘binnen laten’’ of arrogant terugstaren.

Ik zit een beetje met het zelfde probleem… Dus ik volg dit topic ook eventjes.

Beschouw het maar gewoon als een upje :slightly_smiling_face:

Kijk, het ding is, (dit klinkt wel arrogant, ik realiseer het me), ik val meestal wel op. Ik heb meerdere keren gehad dat ik naar de albert heijn liep ofzo en dat iemand vroeg of ik zin had om mee uit te gaan met een stel jongens. Maarja, dat is niet echt heel veilig dus dat doe ik niet zomaar. En uitgaan alleen heb ik wel een keer gedaan, maar meisjes kijken me dan echt HEEL arrogant aan.

Ik heb juist dat mijn vriendengroep vaak uitgaat als ik de volgende dag vroeg op moet om te werken. Vaak ga ik gewoon mee, maar niet tot te laat. of ik app de volgende dag wat vrienden of ze dan zin hebben om wat te doen in de avond.

Toch maar nog eens alleen gaan of iemand proberen meesleuren, en dan zoveel mogelijk nieuwe mensen leren kennen. Door het uitgaan zelf heb ik al een boel andere uitgaansvrienden gemaakt.

Of eens uitgaan met vrienden die je misschien wat minder goed kent, maar waarvan je weet dat ze graag uitgaan.

misschien iemandd op het forum zoeken die uit jouw buurt komt??

Oh ik ken dit probleem, ik heb genoeg goede vrienden/vriendinnen maar de meesten vinden het niet leuk om uit te gaan (of hebben vaak een andere reden om niet te komen).
Vind het zelf te spannend om echt helemaal alleen daarheen te gaan, liever sluit ik me dan aan bij een groepje kennissen waarvan ik weet dat ze vaak uitgaan (al zijn dit niet echt vrienden en zullen ze dit ook niet worden, maar het is beter dan niks…).
Blijf dit idd even volgen!

Ik heb eigenlijk maar één vriendin waar ik echt goed mee uit kan gaan. De rest van mijn vrienden zijn meer van het ‘chillen’ en niet echt van tot vroeg in de ochtend op de dansvloer staan springen en gek doen.
Dus upje voor jou!

herkenbaar.

dus ook ik volg even mee :upside_down_face:

Je mag er wel een paar van mij lenen haha.
Ik houd zelf niet meer zo van uitgaan :stuck_out_tongue:

Zou zelf echt nooit in mijn eentje gaan, haha! Ga je dan bij een groep jongens staan of iets of ga je echt in je eentje los?

Haha, ja ik ben dan juist vaak degene die niet uit wil gaan of in ieder geval niet tot laat.
Heb je ook niet een vriendin of vriend die het wel leuk vind? Je hoeft natuurlijk niet met een hele groep te gaan.

@typfoud haha heeel herkenbaar haha, kan er niemand met je meefietsen?

Ja ik heb hetzelfde probleem! Fietsen naar de stad is 3 kwartier en moet voor 12 uur thuis zijn dus dat betekend om 11 uur al uit de stad weg gaan… Tsja, is de moeite bijna niet waard. Ook heb ik net als jullie het probleem dat ik amper vrienden heb die uitgaan.

ik heb maar 1 vriendin waarmee ik echt uitga, mn andere vriendinnen houden er niet zo van. duss als zij niet kan is het altijd wel een beetje kut…
maar tijdens het uitgaan raak ik haar altijd kwijt en dans ik de rest vd avond gewoon alleen/ met mensen die ik daar ontmoet haha

Als je in de buurt van Huizen woont kun je wel met mij mee haha :wink:

^kaan je niet met de nachtbus? doe ik ook altijd