gebreide truien

ik vind ze helemaal leuk! ik draag ze altijd met een legging en dan brogues of moccasins. Maar als je zo’n echte noorse trui hebt, dan zijn ze inderdaad prijzig. maar ze zijn dan wel echt super warm.

Leuk! met een legging en zwarte uggs ofzo?:astonished: ik heb hier thuis zo een, knal groen (donker, niet grasgroen) maar ik weet niet of er een jas op past in de winter

ik vind ze echt heel leuk! ben ook al heel lang opzoek naar een mooie trui maar ze zijn inderdaad eigenlijk nergens in de winkels te krijgen en anders echt verschrikkelijk te duur…
echt jammer):

Love it c:

Ik vind ze alleen leuk als je ze leuk kunt combineren =)

Leuk :3
Op ebay zijn genoeg van zulke truien ;]

@ TS
waar komt de eerste vandaan, die is echt leeeuk :grinning:

bij de bershka heb je die :slightly_smiling_face:

Zit er in new look in de v&d…? :astonished:

sommige wel ja @ hnestly

Als je ze een beetje goed combineert kunnen ze zooo leuk zijn. Ik wil er ook nog wel eentje want ik ben zo’n koukleum, alleen ben ik nog opzoek naar de perfecte en die heb ik helaas nog niet gevonden…

Ze hebben er nu echt heeeel veel bij de Zara, bij de TRF afdeling.

Ik heb een gebreide cardigan van New Look :grin:

http://image.packshot.com/isp/erez?src=NLW/203020701.tif&tmp=newlook_prodStandard&clipcolor=FFFFFF

Ja, in sommigen idd. In Den Haag + Rotterdam. Verder weetk niet xD

vind ze echt super! bij de zara hebben ze ook vestjes en cropped truitjes met die print.

Ik vind ze echt super leuk! Alleen ze zijn vaak van acryl en daar kan ik dus niet tegen. >_<’

Skooterrrrr !

New Look heeft ze.